Klokkespotting

Hadde det bare vært så vel.. de har jo hatt mye suksess i det siste i utlandet, så en klokke til rundt 50k har de nok fått råd til..

Her forleden så jeg en Panerai på armen til en ansatt i en klesbutikk i Trondheim. Første Paneraien jeg har sett på en arm i Norge. Klarte dessverre ikke få med meg hvilken pam det var, men så grei ut. Fikk meg ikke til å spørre (var på nippet). Ble litt jøger av opplevelsen, hehehe

Appropos klokkene til madcon, hadde en fake 16613... Brukte den på en date en gang, og vi var kommet hjem til dama, så styra vi litt og bezelen datt av :D Klarte å ro den i land uten for mye styr, og vi har vært sammen lenge nå :) Konklusjonen må være at det er litt farlig med sånn derre fake... Så nå har jeg gått til anskaffelse av en ekte 16613... Vi får håpe at bezelen til en av madcon-gutta detter av med pressen til stede, hehe (dersom de er fake)

Erik N skrev:
Ufff.. ser til min store skuffelse i VG avis utgaven at madcon har fått kjøpt seg hver sin Rolex Sub stål/gull... nå vurderer jeg nesten å selge min...
..

Med de inntektene de gutta har håvet inn i 2008, som også er sannsynlig vil bli gjentatt i 2009, tror jeg neppe at det er kopier de har på armen... :roll:

Verre er det at jeg for ikke så lenge siden, påtraff en bruker av vårt forum med en ytterst tvilsom PAM fake på armen !! :eek:
Vedkommende innrømmet dette faktisk :oops: og begrunnet det med at han ville "spare" sin egen PAM... Dette har jeg vanskelig for å skjønne, har forøvrig ikke sett vedkommende i forumet siden....

Observerte idag et par karer med Audemars Piguet Royal Oak Chronograph og Rolex Submariner gull/stål. Fancy.

Noen her?

Så Transporter 3 her forleden dag og så at Jason Statham hadde en Panerai på armen.
Etter litt googling viser det seg at det er en Daylight Chrono av noe slag. Er ikke kjent med alle PAM modellene desverre så klarer ikke å si hvilken det er :oops:
Det sies også at han visstnok bruker en Panerai i de fleste filmene han spiller i siden han er litt av en Paneristi(Er det ikke det det heter?)

Marius

Tydeligvis lenge siden noen har "spottet" noe her ser jeg..har vært noen ganger på Nodee (oslo, majorstua) og spist i det siste (kan anbefales, vedlig god mat) og hver gang har jeg lagt merke til en av de som jobber der som har en fet Panerai (104 tror jeg) på armen med gummirem (enkelt å se at det er en Panerai)....sist gang kommenterte jeg klokken, satt selv med samme så det virket kanskje litt teit. Jaja...

Spottet en Pam 164 i en begravelse her forrige uke.

Og enig med nautilus, Nodee har ekstremt god mat. Godt og sterkt!

Var i møte med sjefen for Næringsetaten i Oslo kommune, og det viste seg at han hadde litt greie på klokker. Han kommenterte min Speedy blant annet. Så fortalte han at han hadde en sjelden Omega som heter "Navymaster". Jeg jatta med som en annen selger, men i all sannhet kan jeg ikke si at jeg har hørt om akkurat den varianten før. Noen andre som har hørt om at Omega lagde en Navymaster på 50- eller 60-tallet? Eller tok gubben rett og slett feil og mente en Seamaster?

Swiss Military har en "Navy Master", men jeg ar aldri hørt om Omega Navymaster.

Det var det jeg trodde.. Synes det var litt rart ja. Han hadde ikke den omtalte klokka på seg så det var litt vanskelig å verifisere.