Klokkespotting

Helgull sub på en kar med gordon gekko tattoo på underarmen på grunerløkka bakeri for en liten time siden. Noen her?
 
En venn av meg sendte meg dette bildet i går. Klokken tilhører en kollega av han, og skal være den første som ble produsert

20130830_172206_zpsfc12eaea.jpg
 
Kunne se ut som at Moyes hadde på seg en JLC fra Master serien idag. Eller en Calatrava...
 
Masse å spotte i dag.

Først Holmen fjorthotel sin bilutstilling; Hublot BB Stål, 2 stykk Panerai (312 og radiomir av noget slag), TT Sub, 2 stykk TT Datejust. Den ene med herlig utstående plexi. Daytona m/hvit skive Så til kremen: En helt rå Breguet marine helgull Ref: 5847BR/Z2/5ZV

5847BR-Z2-5ZV.gif


Og en No-date Sub på Villa Malla.

Noen som føler seg truffet?
 
Redigert:
Hvis den bregueten er den eneste i Norge så sier ryktene at den allerede har blitt hentet opp av dykkere en gang etter at klokken ramlet av undervannski-kjøring :)
 
Og hvor kult er det at han leder FedEx cup? Han har spilt her rått de siste 3 månedene, og det var på tide at han vant en turnering!


Tilbake til spotting. Herremannen vedsiden av meg under kveldens middag satt med en Patek 5146J på lanken. Snacks!
 
Spottet Petter Stordalen med en Richard Mille RM030 eller RM035(Baby Nadal) på Dagbladets OL-debatt.
Jeg mener dette er et super kult ur!

Edit: Ja til Oslo i 2022!
eENxaEU0.jpeg

Richard-Mille-Black-Out.jpeg
 
Redigert:
To kunder på jobb i dag med bemerkelsesverdige klokker:
En dame med en Rolex (er for lite kjent med modellene, så jeg vet ikke hvilken modell)
En kar med en Breitling. Så ut som en eldre Superocean. Litt usikker på om den var ekte, grunnet generell skepsis, og at han så litt vel slaskete ut
 
Ikke la utseende lure deg. Det må ikke ose penger av deg for at man skal ha en finere klokke. "Alle" har jo råd til en Sub!:)

Bregueten jeg spottet på holmen fj.hotel satt ikke på den mest velkledde mannen tør jeg påstå.
(ikke det at han så ut som noen slask heller alså!) ;)
 
Espen Lind

PldmE9Y.jpg


Espen Lind sporter en PAM på lenke i lørdagens Magasinet. Er det ikke en 50?

Jasså, Espen Lind ja. Han hadde i hvertfall ikke denne på seg i forrige ukes utgave av The Voice på TV2. Da hadde han noe som lignet en Big Pilot, remmen hadde i alle fall de karakteristiske naglene. Tenkte jeg skulle foreslå at det var en billig hommage, men han har vel råd til en IWC BP 5004 til rundt 100K også.