Klokkespotting

Casio F91W på postmannen

Meg "Stilig klokke!"

Postmann "Ja, det er samme som terroristene bruker"


:)

Haha, det der er nøyaktig hvorfor jeg kjøpte en F91W selv faktisk :).

Så forresten akkurat en breitling superocean heritage chrono på en fyr på parkeringsplassen på manglerudsenteret og inne på senteret hadde jammen en av sikkerhetsvaktene en flott Panerai.
 
14060 på en av gutta i padleklubben, samt en Panerai Luminor på en mann med barnevogn i bogstadveien.
 
Rema 1000 - på Voksen i Oslo idag. En Irriterende "harry" Bergenser som brukte, en for andre hektisk lørdag, til å pante flasker for kr 226.-
Kanskje han har finansiert den "ny-polerte" Sub-Marineren sin ved å "plukke" flasker?
 
Haha, det der er nøyaktig hvorfor jeg kjøpte en F91W selv faktisk :).

Så forresten akkurat en breitling superocean heritage chrono på en fyr på parkeringsplassen på manglerudsenteret og inne på senteret hadde jammen en av sikkerhetsvaktene en flott Panerai.

Han så jeg sist jeg var på Manglerudsenteret også. Tror jeg stirra godt.
 
Spottet torsdag (hvis jeg ikke husker feil) en 116515LN Rolex Daytona på velkledd herremann i en Menybutikk i Fredrikstad. Noen herfra?
Illustrasjonsfoto.
rolex--116515_MED.jpg

Dagen etterpå spottet jeg en Breitling Super Ocean Heritage II på gummirem, samt en jevnlig besøkende eldre Rolex Sub med blå skive og gull/stål på samme menybutikk. :) Så også noe som lignet veldig på en Omega Speedmaster mk II på eldre herremann.
Illustrasjonsfoto.
Mark_II.jpg

:)
 
Spottet Fredrik Skavland trillende på barnevogn og med Rolex Explorer I på House of Oslo i dag. Hadde på meg samme klokke, men turte ikke å slå av en klokkeprat.
 
Hublot big bang i rose på mafiosoen som hadde skapet ved siden av meg på gym/spa i morges.
Tok naturligvis ikke bilde.
 
Hva er dette for noe slags piss?!?
Leste forrige ukes Motor fra Finansavisen og kom over denne artikkelen forfattet av Eric Røkeberg på nest siste side.
Jeg har ikke så mye peiling på klokker, men noe mer enn Røkeberg virker det som.
FVWVBQU.jpg

(Håper det er leselig)

Blir nesten lei meg når jeg leser fjerde kolonne:(
 
Har jeg vist denne tidligere? Uansett, litt snikfotografering på fiskemarkedet i Zhuhai for et par uker siden. Fruen hans hadde forøvrig samme klokke - hmmmmmmmmmm.

P4090033-1_zps6f9f6907.jpg


Frode.
 
Spottet en helgull Rolez Daytona, blir vel en 116528.
Kjørte bak en BMW 630i cab oppover Vogts Gate, Sandakerveien og til slutt Grefsenveien.
Sto ved siden av han i Storokrysset da jeg så klokken og skrek ut: Fin Daytona!
Hvor han svarte: You like? Jeg: Yes, very much...
Før han spant avgårde i retning Smestad. Herre på ca 35 år.

Tidligere så jeg også en Rolex Submariner 16610 på gutt som alltid har gått noen år over meg på skolen opp gjennom årene. Haraldrud Gjenbruksstasjon.
 
Redigert: