Klokkespotting

Nesoddbåten er tydeligvis en gullgruve hvis man ser etter.

1. spotting: Vintage Omega med Pie Pan (Constellation?) på tidligere ordfører.
2. spotting: Moderne Omega Constellation på ung dame ved siden av meg. Dog quartz og "ladysize".
3. spotting: Aqua Terra med lys skive på mann ved siden av henne igjen.

4. spotting: PP Nautilus på høyrearmen til mann rundt 50-60. Kan dette være noen herfra da?
 
Nesoddbåten er tydeligvis en gullgruve hvis man ser etter.

1. spotting: Vintage Omega med Pie Pan (Constellation?) på tidligere ordfører.
2. spotting: Moderne Omega Constellation på ung dame ved siden av meg. Dog quartz og "ladysize".
3. spotting: Aqua Terra med lys skive på mann ved siden av henne igjen.

4. spotting: PP Nautilus på høyrearmen til mann rundt 50-60. Kan dette være noen herfra da?

hehe, du er den første jeg hører som kaller Nesoddebåten en gullgruve :p Så selv dressklokken til Hintze Holm på 17. mai, men så ikke hva det var! Er jo mange fine boligere på vestsiden, så forunder meg ikke om det er mange fine klokker også. Jobbet på Kiwi Kirkekrysset for en del år siden, og spottet svært lite. Mest spennende må ha vært en Panerai Luminor Leftie som man ikke ser så alt for ofte.
 
hehe, du er den første jeg hører som kaller Nesoddebåten en gullgruve :p Så selv dressklokken til Hintze Holm på 17. mai, men så ikke hva det var! Er jo mange fine boligere på vestsiden, så forunder meg ikke om det er mange fine klokker også. Jobbet på Kiwi Kirkekrysset for en del år siden, og spottet svært lite. Mest spennende må ha vært en Panerai Luminor Leftie som man ikke ser så alt for ofte.

Hehe, kanskje i dag var en spesiell dag. Pleier ikke se så mye egentlig, men sub i går og disse 4 i dag så må det jo være en del fine klokker på Nesoddlandet.

OT: Jeg jobbet selv på Kiwi for noen år siden, men da på Flaskebekk.
 
Hehe, kanskje i dag var en spesiell dag. Pleier ikke se så mye egentlig, men sub i går og disse 4 i dag så må det jo være en del fine klokker på Nesoddlandet.

OT: Jeg jobbet selv på Kiwi for noen år siden, men da på Flaskebekk.

Det er det nok ja! Hadde noen vakter på Flaskebekk også når Trond trengte hjelp.
 
Er på mallorca.. Mens andre ser på diverse annet pent i bassengene har jeg med 99% sikkerget observert 3 submariner 1 sea dweller samt nokre datejust siden søndag!! Dessverre ingen bilder...
 
Vært en tur på harry-handel i Charlottenberg, og spottet mye Rolex.

4 stykk Datejust på "godt voksne" mannfolk.
og 1 stykk litt eldre sea-dweller på herremann.

Er i eie av en selv, men må si meg enig med Archieluxury; Datejust er gubbeklokke! :)
 
Når jeg tenker over det tror jeg jeg står over. Vil jo ikke gjøre venner misunnelige med en såppas kul klokke som en Nixon!.:cool:

Nei, får putte den i skuffen i 50 år til for å matche alder med resten av Datejust-folket.
 
Så en Breitling Transocean Day & Date 18k Helgull med Crocorem+clasp i går. Min bestefar som stolt viste frem sin nyervervelse :D
 
Når jeg tenker over det tror jeg jeg står over. Vil jo ikke gjøre venner misunnelige med en såppas kul klokke som en Nixon!.:cool:

Nei, får putte den i skuffen i 50 år til for å matche alder med resten av Datejust-folket.

Åjasså du? Jeg skal gjøre det vanskelig for deg.
Slenger med en stokk med snus og ei flaske brennevin med på byttehandelem.
 
Ganske så sikker på at jeg spottet en eldre DJ og en Breitling av noe slag på The Scotsman igår... :p

:cool:
Bare "ganske sikker"? :cool:
Har jeg rett hvis jeg gjetter at de var i gull? Gyllen farve, som sett gjennom bunden av et halv-fult øl-glass?

8-D
 
Klokke spottet ved Nationaltheatret. Vet ikke hvilket merke, men jeg kan banne på at den var 80-90 mm i diameter.. Æsj!