Klokkespotting

Spottet denne i "Storage wars" , måtte spole tilbake for å sjekke om jeg hørte riktig. 400-500$, skulle jeg lett tilbudt hvis jeg hadde vært der. Nå er vell sannsynligheten for at den er ekte veldig liten, hvem hadde hatt en sånn klokke liggende og støve ned i et lager.

d705d893.jpg

Det programmet er noe av det tåpeligste jeg har sett, håper for deltakerne sin skyld at det er kraftig staget.
Så også en tag heuer en kar "tilfeldigvis" fant støve bort i en gammel skuff, en formula 1 som lett var vært 1500$.

Spottet en Rolex Date med glatt bezel utenfor BAR på fredag, på torsdag kommenterte jeg Omegaen til en som kjøpte øl av meg i baren på skolen, han ble kjempeglad og sa jeg var den første som hadde lagt merke til klokka hans :)

Takk, det var en nedtur da. Hadde håpet på et ekstra argument for Kobold...

Off-topic: Varg Veum filmene er faktisk helt OK tidsfordriv, stor grad av produktutplasseringg + puppene til Aqualene! Suksessoppskriften på Bergensk film er å lage den uten bergensere i hovedrollene! :eek:

Takk, det var en nedtur da. Hadde håpet på et ekstra argument for Kobold...

Off-topic: Varg Veum filmene er faktisk helt OK tidsfordriv, stor grad av produktutplasseringg + puppene til Aqualene! Suksessoppskriften på Bergensk film er å lage den uten bergensere i hovedrollene! :eek:

Er ikke det egentlig suksessoppskriften på alt bergensk? :D:D:D:D