Klokkespotting

Har krysset skagerrak (med seilbåt, ikke med Color Line;)). Hva kan jeg gå med da? Gule bukser? Blå genser?
 
Da kan han iflg. marinens kleskodeks (ellerno slikt) tillate seg røde bukser. Vi som ikke har seilt den kjedelige atlanterhavsetappen, kan egentlig ikke ikle oss røde bukser med korrekthet:)

I fjor løp det smågutter og jenter i seiljakker til tross for at de aldri hadde vært på sjøen, til min store irritasjon. Jeg har nok blitt for gammel...

For å ikke spore av tråden. Så en gammel Breitling chronograf på brun skinnreim i dag.
 
Jaggu klarte ikke jeg også å spotte noe. Endelig :)
Helgull Day date på sovende mann i bil på vei til Ålesund :D
 
Bra mikke! Satt rousp og sov nå...? Skjønner meg ikke på han der. Bare fordi han har helgull day Date trenger han ikke å farte land og Strand;)
 
Begynte dagen med PO på t-banen, så var det en TT GMT på jobb, div Tag Heuer på jobb. Spottet også en AP RO med sort skive utenfor Mr. Bay på Tjuvholmen, både til og fra butikken.
 
På utreiseflighten for 14 dagers ferie i sør Frankrike med madammen spottet jeg en DJ på en yngre. Jeg kom i trøbbel fordi madammen trodde jeg glodde på damen, men jeg måtte forklare st det var uret blikket festet seg på!
 
På utreiseflighten for 14 dagers ferie i sør Frankrike med madammen spottet jeg en DJ på en yngre. Jeg kom i trøbbel fordi madammen trodde jeg glodde på damen, men jeg måtte forklare st det var uret blikket festet seg på!

Hehe....
Tøff å forklare den...
"Helt sant kjære, det var klokken jeg så på,jeg så ikke at damen var søt jeg.....:D"
 
Jeg spottet en DJ med sort skive utenfor Bølgen og Moi nå nettopp, mens dama har sett mye fine klokker i Praha i dag.

25d04b5c.jpg


ecdd732e.jpg


f238ab4d.jpg


cad2001e.jpg


3ad78f34.jpg


Flink jente som sender meg bilder :)
 
Så smale veier på Nesttun at jeg måtte bremse såpass mye at jeg klarte å spotte en YMII i den sorte RangeRoveren som kom imot.
 
Rolex-treff på familieselskap hos kjæresten i går. TT midsize DJ med diamanter på bezel på tanta hennes, og TT sub med sort skive på en fetter.
 
Ja det går fint, drømmer om en 16613 som sommerbeater selv.
Man må bare bære den med en dose ironi

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 
I fjor løp det smågutter og jenter i seiljakker til tross for at de aldri hadde vært på sjøen, til min store irritasjon. Jeg har nok blitt for gammel...

For å ikke spore av tråden. Så en gammel Breitling chronograf på brun skinnreim i dag.

For å snu den litt, så ser man massevis av "smågutter" med dykkerklokker i 60-tusen kronersklassen, til tross for at de aldri har huet under vann;) hehe

Og for å oppklare så har jeg ikke noen seiljakke;)