Klokkespotting

Det hittil styggeste armbåndsuret jeg har sett... På Linderud t-banestasjon.

IMAG0748.jpg

Hehe, en kollega på jobben har denne. Er forøvrig en binærklokke, skal se om jeg får til et wristshot :p
 
Fyren som graverte EM-pokalen på direkten i kveld hadde på seg en Tissot T-Touch Expert.
 
Navitimer på en afrikanskættet mann med svært urban stil. Det var ganske kult, men jeg blir mer og mer i tvil på at jeg kan "pull off" en navitimer.
 
Var på besøk hos en gammel venn her en dag.
Årevis siden jeg så han sist, og ble kjempeoverrasket når jeg var på besøk hjemme hos han å så den imponerende klokkesamlingen hans. Det er noe av det sykeste jeg har sett.

Det var gamle omegaer, rolexer, breitlinger, pateker og mye annet godis!

BupkE.jpg


Uret han brukte til daglig var dette; En rolex daydate i helgull, kledd med diamenter (tror jeg)

USvnT.jpg


Han fortalte også at de dyreste urene ble oppbevart i bankboks!
 
Når du først postet i spottetråden - hva er det vi ser i haugen? Mitt utrente øye gjetterCitizen Aqualand mitten og ut til venstre.
Og kanskje aller viktigst, er han medlem og hvis ikke så HVORFOR ikke? ;)
 
Når du først postet i spottetråden - hva er det vi ser i haugen? Mitt utrente øye gjetterCitizen Aqualand mitten og ut til venstre.
Og kanskje aller viktigst, er han medlem og hvis ikke så HVORFOR ikke? ;)

Jeg er ny inne på forumet, og har ikke så god peiling, men kan jo prøve å fortelle hva jeg så.

Klokken jeg først spottet, som gjorde at vi kom inn på temaet var jo den han hadde på hånden.
Er usikker, men jeg tror det er en Rolex Daydate!

Det var 4-5 Omega lommeur, Og 3-4 gamle Omega Seamastere, 3-4 Rolexer, 2 Patek Phillipe dameur, 2-3 Breitlinger og mye annet. Det var også noen klokker fra mindre eksklusive klokkemerker som Citizen og Seiko.

Jeg vet ikke hvorfor han ikke er medlem, jeg nevnte det for han, at han burde lage seg en bruker!
 
Om klokkene du nevner ligger i den haugen må jeg nok en tur til optikern.

Jeg ser ingen Rolex eller Breitlinger, men mye annet rask. Om de ligger der betviler jeg sterkt genuiniteten. Jeg kjenner absolutt ingen som ville oppbevart ordentlige klokker på den måten.
 
Rolex Sub TT med sort skive og bezel på linje 1 på morgenen i dag. Han var også skøyeraktig nok til å ha på seg røde bukser ;)
 
Da kan han iflg. marinens kleskodeks (ellerno slikt) tillate seg røde bukser. Vi som ikke har seilt den kjedelige atlanterhavsetappen, kan egentlig ikke ikle oss røde bukser med korrekthet:)