Klokkeplaner 2024

Etter et år som har stått i Garmins tegn, er 2024 året der jeg skal slutte å bry meg om hvilepuls, søvnrytme, VO2Max osv.; man blir virkelig helt koko av å løpe to maraton i året!

Anyways; BB58 trenger en følgesvenn, og jeg tror valget har landet på enten Speedy eller Sinn 356, alternativt en full-size Pelagos i blått, som jeg angrer på jeg kvittet meg med.
 
Etter et år som har stått i Garmins tegn, er 2024 året der jeg skal slutte å bry meg om hvilepuls, søvnrytme, VO2Max osv.; man blir virkelig helt koko av å løpe to maraton i året!

Anyways; BB58 trenger en følgesvenn, og jeg tror valget har landet på enten Speedy eller Sinn 356, alternativt en full-size Pelagos i blått, som jeg angrer på jeg kvittet meg med.
Prøv Tissot T-connect.måler ikke puls.men skritt :) Holder det
 
  • Liker
Reaksjoner: frj
Forhåpentligvis kommer denne på plass før påske
IMG_4177.jpeg
 
Hvem selger cosmos?
Gå på Poljot24.
Han trekker vekk tysk moms for alle som er utenfor EU, og gir en kanon service.
Han er også "nabo" og kompis med Strela sjefen.
Klokken kommer til omtrent 5000 ferdig momset i landet.
Men husk alle sammen: det er meg som hadde den første Cosmos utgave i Norge, og derfor krever jeg 10% av verdien hver gang dere poster disse på forumet.
:ROFLMAO:

Jeg har ingen tydelig plan for 2024, men det kanskje kan bli en sånn for å starte.
co38lab3a.jpg
 
Jeg hadde faktisk vært mye mer betenkt med å kjøpe en Kinesisk elbil til 500k + enn en Russisk klokke. Russland har jo allerede vist sin inkompetanse og udugelighet på slagmarken og i samfunnet generelt. Jeg er ikke sikker på at det hadde vært så "rolig i fjøset" hvis gutta som fant opp kruttet blir vrange... Da hadde min samvittighet vært betydelig lettere enn om jeg hadde finansiert galskapen med flere hundre tusen.
 
Jeg hadde faktisk vært mye mer betenkt med å kjøpe en Kinesisk elbil til 500k + enn en Russisk klokke. Russland har jo allerede vist sin inkompetanse og udugelighet på slagmarken og i samfunnet generelt. Jeg er ikke sikker på at det hadde vært så "rolig i fjøset" hvis gutta som fant opp kruttet blir vrange... Da hadde min samvittighet vært betydelig lettere enn om jeg hadde finansiert galskapen med flere hundre tusen.
"Russland har jo allerede vist sin inkompetanse og udugelighet på slagmarken og i samfunnet generelt."
Det sa også Adolf Hitler mellom 1941 og 1943.
Er det mulig... Gudene hjelp dere.
Vel, nok om det, vi snakker om klokker her.
 
"Russland har jo allerede vist sin inkompetanse og udugelighet på slagmarken og i samfunnet generelt."
Det sa også Adolf Hitler mellom 1941 og 1943.
Er det mulig... Gudene hjelp dere.
Vel, nok om det, vi snakker om klokker her.
Er du uenig i at Russland ikke akkurat er oppe og nikker med de gløggeste gutta i klassen @Hammerfjord? ;)

De har vel ikke akkurat gjort det veldig skarpt i spesialoperasjonen sin maktforholdet tatt i betraktning. Og noe av det gjør innspillet ditt litt artig er jo at det ser ikke ut som det har skjedd stort i Moder Sovjet siden 1940-tallet heller.

Men som du sier, back on topic :cool:
 
Har en 50 Phantoms i bestilling, ETA mars. Synes det er et godt alternativ til Swatch X Blancpain.
Og hvis Rolex bestemmer seg for å lage en Explorer med hvit skive, så ruller jeg ut soveposen og legger meg i kø. :)
Bortsett fra det, stille i båten.
Hvis Explorer kommer med hvit skive så hold av en plass på fortauet ved siden av deg, så ruller jeg ut soveposen jeg også :D