Klokkeplaner 2020

Jeg holdt planen for 2019! :eek: :eek: :eek: :eek:
172328

Tør derfor ikke si noe om 2020 ;)

• Liker
Reaksjoner: JanSkrotnes
Klokken som står øverst på planen/listen for 2020 er bestilt og mottas forhåpentligvis i Q1, for å bevare litt luremusing lar jeg den forbli "hemmelig" :)
Utenom det kunne jeg kanskje tenkt med en Speedy, Pelagos eller en PO hvis timing og lommebok spiller på lag. Står og på venteliste for en sub, men den ankommer nok ikke før uti 2021.

Farlig tråd. I 2019 versjonen sa jeg at en saxonia thin skulle inn før sommeren, og den kom i hus i april. Så da er det bare å binde seg til masta, to klokker ut og en PanoMaticLunar inn i 2020.

• Liker
Reaksjoner: JanSkrotnes og Pippen
Står på liste for en Tudor GMT som jeg satser på rundt påsketider. Fikk ikke lov å stå på liste for Rolex GMT eller Sub, så det blir ventepølse-år (igjen)..

Ellers håper jeg å ramle over en mint Omega eller Longines 35-39mm dressklokke til en god pris. Vurderer å kjøpe Flagship Heritage på nytt, angrer på at jeg solgte den jeg hadde for noen år siden.

• Liker
Reaksjoner: JanSkrotnes
Én på vei inn planlagt til januar, men muligens før nyttår om jeg er heldig :). En klokke som muligens er verdt en unboxing, så sier ikke mer nå!
Forøvrig er planen å redusere antallet. Helst ned flere stykk, men får se om jeg klarer.
Også håper jeg på å få inn en SUF Vetehinen i løpet av året, evt en Sarpaneva om jeg skal gå helt bananas :)
02.jpg

Redigert: