Klokkelandslaget – vår podcast om klokker!

last ned.png

• Elsker
Reaksjoner: Nicolai og Jon Henrik
Spennende og lærerik episode:)

Som dere selv var innpå så ble det noe avsporing. Det er jo greit, og blir sikkert lett sånn, men jeg savnet noe om meca-quartz, og kanskje noe om "affordable" og "entusiastgodkjente" merker og modeller.

Kanskje Nicolai snakker litt fort av og til ;), men slik er det vel å være engasjert.

Topp underholdning(y)

• Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Nicolai og Jon Henrik
Spennende og lærerik episode:)

Som dere selv var innpå så ble det noe avsporing. Det er jo greit, og blir sikkert lett sånn, men jeg savnet noe om meca-quartz, og kanskje noe om "affordable" og "entusiastgodkjente" merker og modeller.

Kanskje Nicolai snakker litt fort av og til ;), men slik er det vel å være engasjert.

Topp underholdning(y)

Takk for hyggelige ord og konstruktiv tilbakemelding!

Det hører med til historien at denne episoden var en av de første vi spilte inn (selv om den blir presentert i dag). Tror det blir noe bedre utover på nevnte punkter :)

• Liker
Reaksjoner: Jørgen og Uhrmeister
Vi ble nesten nødt til å lage en spesialepisode om Moonswatch-hypen :cool:

Ny episode kommer naturligvis som vanlig i morgen også!
Fint oppsummert, da slipper jeg å lese mer om denne (y)

mulig å legge reklamen til før/etter? Svært få podder (hittil) bryter av midt i en setning. Sikkert ikke dere som velger dette men greit å spille videre ;)

• Liker
Reaksjoner: Nicolai
God episode med vintageprat. Sikkert den vanskeligste følge kun med lyd, men det er vel en god grunn til å se den også.

• Liker
Reaksjoner: Nicolai
God episode med vintageprat. Sikkert den vanskeligste følge kun med lyd, men det er vel en god grunn til å se den også.

Ja, vi jobber med å lage hele videoepisoder :=) Håper å få ut videoklipp fra denne også. Deler isåfall her.

• Liker
Reaksjoner: kire