Det finnes mye fint å velge i med kvarts også. Hva med en CWC?Tok på meg klokka 29 des.er nå nesten 2min for rask.Har sin skjerm med mekanisk.
Men neste gang blir det Quartz
Det finnes mye fint å velge i med kvarts også. Hva med en CWC?Tok på meg klokka 29 des.er nå nesten 2min for rask.Har sin skjerm med mekanisk.
Bare kjøp en G-Shock, Oceanus eller Astron som stiller seg selv etter radiosignaler hver dag. Problem solved.Tok på meg klokka 29 des.er nå nesten 2min for rask.Har sin skjerm med mekanisk.
Har sett litt på disse,men er litt skeptisk til holdbarheten.har jo hatt citizen eco før…Bare kjøp en G-Shock, Oceanus eller Astron som stiller seg selv etter radiosignaler hver dag. Problem solved.
Har vurdert å kjøpe en GS quartz.logge ut her å aldri komme tilbake.Anbefaler å kjøpe noe quartz, logge av her å leve lykkelig resten av livet.
Hadde vært klokkeløs i flere år.kjøpte en apple watch nov 22.drita lei av å lade.solgte den å kjøpte en tissot connect okt 23 å meldte meg inn her.Vis vedlegg 357431
Hva med en Apple Watch med tekst TV rett på armen?
Har sett litt på CWCDet finnes mye fint å velge i med kvarts også. Hva med en CWC?
Citizen sine radioklokker virker ok ut.men vet ikke helt..,er jo ei enkel sjelBare kjøp en G-Shock, Oceanus eller Astron som stiller seg selv etter radiosignaler hver dag. Problem solved.
Jeg gjør det samme. Stiller klokka sånn at den er 100% i helgen for å rekke ølutsalget på lørdag, samt få med den siste drinken før baren stenger natt til søndag. De andre dagene er det ikke så farlig.Stiller klokka hver søndag! På fredag stemmer den 100%Det er lov at klokka henger etter 5-10 sekunder på helg! Ellers i uka MÅ den enten være litt raskere eller presis!
Ølutsalg ...? Finnes sånne ennå..?Jeg gjør det samme. Stiller klokka sånn at den er 100% i helgen for å rekke ølutsalget på lørdag, samt få med den siste drinken før baren stenger natt til søndag. De andre dagene er det ikke så farlig.
Finnes det noen liste over Chronometers som er i salg idag?
Helt rett @DoDe Dette har ingen ting med entusiasme å gjøreJeg har aldri tenkt at dette har noe med entusiasme i den ene eller andre retningen å gjøre![]()