Klokkecafé – løst og fast om klokker

Trolig fordi Baltic skal samme "eksklusive vei" som så mange andre. Egne butikker i New York, London og selvsagt Paris av naturlige årsaker...

boutique-nov-25-14.jpg
'Boutique de Baltique'

Liker reimtilpasningen. :) Reimen er dessverre ikke til salgs separat på hjemmesiden. :(
Disse er mod nr 295 fra Bonetto Cinturini.

Tilgjengelig i svart der.

Redigert:
I dag er jeg glad for at jeg har stupt svalestup ned i klokkehobbyen, og ikke andre interesser som f.eks. fotball.

Klokker kan være for store, eller for små, for tøffe, eller for blingy. #dårligsmak (eller noe sånn).

VM i fotball derimot… Herre Jesus hvordan de snur seg på en femøring, fordi en kar sparket ballen feil!
IMG_5572.jpeg

Så takk folkens. Jeg digger dere og måten hobbyen praktiseres.

I dag prøvde jeg den siste Certina DS Super PH-2000m (hvit tallskive) og ble ikke overbevist.
Ganske grov og lavkvalitet bezel bevegelse med skarpe kanter på lenken.
Opplevelsen var litt for "enkel og billig".
1000007005.jpg

Faktisk var den tidligere DS Super PH-500m tilgjengelig i blå på nato også, og mye bedre på bezel.
1000007006.jpg

De har jo denne fotballogo-modellen. Jeg var litt overrasket over at den kostet MER enn den vanlige modellen....

8- )
Ja jeg tenker ikke på NFF-modellen men Breitlingmodeller generelt. Haaland eksplodert i media overalt og spesielt over dammen ila VM. Når forretningen som tilbyr disse utstoppa vaskebjørnene her melder om ekstrem interesse og tomt lager, så vil man jo kunne tro at interessen drypper litt på Breitling og.
IMG_1148.jpeg

Ja jeg tenker ikke på NFF-modellen men Breitlingmodeller generelt. Haaland eksplodert i media overalt og spesielt over dammen ila VM. Når forretningen som tilbyr disse utstoppa vaskebjørnene her melder om ekstrem interesse og tomt lager, så vil man jo kunne tro at interessen drypper litt på Breitling og.
Vis vedlegg 433224
Jeg er mest sjokkert med vesken.
Ingen Jane Birkin? WTF? :ROFLMAO: 😅:LOL:

• Haha
Reaksjoner: andersen og acnorway