'Boutique de Baltique'Trolig fordi Baltic skal samme "eksklusive vei" som så mange andre. Egne butikker i New York, London og selvsagt Paris av naturlige årsaker...
![]()
'Boutique de Baltique'Trolig fordi Baltic skal samme "eksklusive vei" som så mange andre. Egne butikker i New York, London og selvsagt Paris av naturlige årsaker...
![]()
…men serverer de Cortado, mon tro - og har de en sofa?'Boutique de Baltique'
Liker reimtilpasningen.Vis vedlegg 432161
Herregud så flott!
Disse er mod nr 295 fra Bonetto Cinturini.Liker reimtilpasningen.Reimen er dessverre ikke til salgs separat på hjemmesiden.
![]()
Ja gitt at Haaland er gått hen og blitt hele verdens gullgutt om dagen; Vil dette kunne slå positivt ut for Breitlings salgstall mon tro?
Vis vedlegg 433093
Menn i (FIFA/NFF)-dress skal alltid ha sin del av klokkekaka.De har jo denne fotballogo-modellen. Jeg var litt overrasket over at den kostet MER enn den vanlige modellen....
8- )
Menn i (FIFA/NFF)-dress skal alltid ha sin del av klokkekaka.
Ja jeg tenker ikke på NFF-modellen men Breitlingmodeller generelt. Haaland eksplodert i media overalt og spesielt over dammen ila VM. Når forretningen som tilbyr disse utstoppa vaskebjørnene her melder om ekstrem interesse og tomt lager, så vil man jo kunne tro at interessen drypper litt på Breitling og.De har jo denne fotballogo-modellen. Jeg var litt overrasket over at den kostet MER enn den vanlige modellen....
8- )
Jeg er mest sjokkert med vesken.Ja jeg tenker ikke på NFF-modellen men Breitlingmodeller generelt. Haaland eksplodert i media overalt og spesielt over dammen ila VM. Når forretningen som tilbyr disse utstoppa vaskebjørnene her melder om ekstrem interesse og tomt lager, så vil man jo kunne tro at interessen drypper litt på Breitling og.
Vis vedlegg 433224