Klokkecafé – løst og fast om klokker

Jeg har en timegrapher som jeg bruker.

Stilig med siden du linker til. Men jeg vil tro at forsinkelser på internettforbindelsen vil kunne forkludre nøyaktigheten? :unsure:
Om du holder deg på samme atomur burde det bli lite avvik eller omtrent samme mengde.
Men ja, jeg har observert 1 sekund avvik mellom det franske og det tyske atomuret og det skylder nok forbindelsene.
 
  • Liker
Reaksjoner: seiltid