Klokkecafé – løst og fast om klokker

Eller en sånn:
 

Vedlegg

  • IMG_0065.png
    IMG_0065.png
    211,1 KB · Visninger: 0
Prøver meg på en liten oppsummering av året - herunder med noen favoritter og små skuffelser..


lange-zeitwerk.jpg


...og der var det min tur til å dele noen tanker om året som var og tiden som kommer :)

 
..on January 8 he will step into the newly created role of CEO of LVMH Watches, with responsibility for TAG Heuer, Hublot and Zenith.

Om TAG Heuer:
Growth, he says, has come from selling higher-end watches, having less unsold stock and increasing direct to customer sales through ecommerce and own-brand stores. “We streamlined our distribution, halving points of sale while doubling the number of monobrand stores to just over 300.”


Hublot:
When pushed, he says that Hublot is in the process of “redefining the platform overall”
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Von Doren
Veldig artig konsept.
Det er mer en S'en som er likheten mellom Sveits og Skandinavia.
Litt rart at ikke Bruvik også kom med som norske merke.

8
Hei,
Dette er et veldig spennende prosjekt, og det har vært godt med besøk siden åpningen den 15. desember, og de fleste merkene, inkludert oss har fått solgt klokker. Vedr. Bruvik så ble han også invitert til å bli med.
Ha fin dag videre.
Mvh
Øyvind Von Doren Asbjørnsen
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix og Grendel
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Oscr
  • Liker
Reaksjoner: Tannhjulet
Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil - men vil ikke NAV åpne samtalen med "Selg klokkesamlingen" eller noe tilsvarende hvis problemet er manglende likviditet?
Det vel kanskje ikke det første man nevner hvis man skal krafse litt i kassa til skattebetalerne...
 
  • Haha
Reaksjoner: mr_frodo
Savner de mange unboxing-trådene på TS for 10-15 år tilbake. Begynner jeg å bli gammel?
Ja! (Ikke at du er gammel). Dette savner jeg også, både spennende for alle og hyggelig for den som har handlet. @Jon Henrik, det hadde vært flott med en egen utpakning tråd under hoved gruppen «Tidssonen», denne ville raskt blitt populær:)
 
Redigert: