Signaturen din ble riktig...
Signaturen din ble riktig...
www.tidssonen.no
Flott oppsummering av året og tusen takk for å ha blitt nevnt sammen med de andre fantastiske personene. Beæret. Fortsatt god Jul.Prøver meg på en liten oppsummering av året - herunder med noen favoritter og små skuffelser..
![]()
Et år i klokker: Jørgen Erdahl
Personlige favoritter og høydepunkter fra 2023 – og noen tanker om det som kommer.www.tidssonen.no
Du skriver godt. Trives med å lese dine innlegg og formuleringerPrøver meg på en liten oppsummering av året - herunder med noen favoritter og små skuffelser..
![]()
Personlige favoritter og høydepunkter fra 2023 – og noen tanker om det som kommer.www.tidssonen.no
Prøver meg på en liten oppsummering av året - herunder med noen favoritter og små skuffelser..
![]()
+1Flott oppsummering av året og tusen takk for å ha blitt nevnt sammen med de andre fantastiske personene. Beæret. Fortsatt god Jul.
Velformulert som alltid. Kjekt å lese skildringer som ikke følger bransjens floskler.Prøver meg på en liten oppsummering av året - herunder med noen favoritter og små skuffelser..
![]()
Takk for flott oppsummering @Jørgen og hyggelig med shout-outPrøver meg på en liten oppsummering av året - herunder med noen favoritter og små skuffelser..
![]()
Fin artikkel på nrk om klokkene i slottet: https://www.nrk.no/norge/kronen-pa-urverket-1.16691869
Kommentarfeltet er ren kunst: "Klokker? Det er er fin måte å skille en idiot ifra en vannlig person. Mobil telefon viser klokken."![]()
Kraftig fall for luksusklokker i 2023
Brukte klokker fra luksusmerker som Rolex og Patek Philippe fikk seg en real skrell i 2023.e24.no
Ok...?
Tenker folk virkelig slik om klokkefolk? Idioter og kriminelle? Har aldri hørt om slik tolkning i mine kretserKommentarfeltet er ren kunst: "Klokker? Det er er fin måte å skille en idiot ifra en vannlig person. Mobil telefon viser klokken."
Heldigvis er vi som liker armbåndsur ikke så vannlige. Kjekkere å være idiot enn en helt vannlig person. Dessuten har vi heldigvis kommet dit at telefonene vi bruker er mobile. Tenk det. Godt nyttår!