Klokkecafé – løst og fast om klokker

Prøver meg på en liten oppsummering av året - herunder med noen favoritter og små skuffelser..

Flott oppsummering av året og tusen takk for å ha blitt nevnt sammen med de andre fantastiske personene. Beæret. Fortsatt god Jul.

• Liker
Reaksjoner: chrbir og Jørgen
Prøver meg på en liten oppsummering av året - herunder med noen favoritter og små skuffelser..

Virkelig bra skrevet, @Jørgen .
Her fikk jeg lese om ting jeg husker, har glemt og mistet!

Veldig trivelig lesing!

8

• Elsker
Reaksjoner: Jørgen

Ok...?
Kommentarfeltet er ren kunst: "Klokker? Det er er fin måte å skille en idiot ifra en vannlig person. Mobil telefon viser klokken."

Heldigvis er vi som liker armbåndsur ikke så vannlige. Kjekkere å være idiot enn en helt vannlig person. Dessuten har vi heldigvis kommet dit at telefonene vi bruker er mobile. Tenk det. Godt nyttår!

Kommentarfeltet er ren kunst: "Klokker? Det er er fin måte å skille en idiot ifra en vannlig person. Mobil telefon viser klokken."

Heldigvis er vi som liker armbåndsur ikke så vannlige. Kjekkere å være idiot enn en helt vannlig person. Dessuten har vi heldigvis kommet dit at telefonene vi bruker er mobile. Tenk det. Godt nyttår!
Tenker folk virkelig slik om klokkefolk? Idioter og kriminelle? Har aldri hørt om slik tolkning i mine kretser :oops:
IMG_1284.jpeg