Klokkecafé – løst og fast om klokker

Takk for svar @Todda.
Den ser jo fantastisk ut på håndleddet ditt, så størrelsen er vel bra.
Jeg spør litt fordi jeg har en Club 733 selv. Den er på mange måter perfekt, men mangler jo lume og lenke. Hadde en Campus jeg også (738). Den hadde lume, men såpass dårlig at den like godt kunne vært uten. Da fungerer egentlig kontrasten mellom skive og visere på 733 bedre. Spennende å se om den holder litt utover natta.
Kult med bedre vanntetthet også.
Venter litt på at Nomos selger lenka separat. Hvis ikke ryker jeg kanskje på samme klokke som deg. Nyt den!

• Liker
Reaksjoner: Todda
Oh shiot....

giphy.gif

52EB20CD-5851-443B-8222-9D27E6415250.jpeg

Har dessverre vanskelig for å se for meg at Watches & Wonders og Baselworld vil bli gjennomført i år :(

Og det handler vel ikke nødvendigvis om frykten for å bli syk, men kanskje mer reelt frykten for å havne oppe i en kjip situasjon med karantener osv. Mye kan skje på 1-2 uker på reisefot nå, og den risikoen tviler jeg på at mange av messenes utstillere og besøkende tør å ta?

Men vi får se :)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg tror det er mer enn smittefaren som gjør at mye blir kansellert og utstillere trekker seg. Få om noen fra Kina, Hong kong og de andre store markedene i Asia kommer til å dukke opp på messene.
corona kommer til å påvirke markedstilgangen på elektronikk, og utdeler i en god tid framover.