Klokkecafé – løst og fast om klokker

Positivt overrasket over skivene. Ser bra ut tross "rar" plassering av øvre subdials. 2.500-ish kroner og tilsynelatende ingen limited edition lover jo også veldig bra.

Blir spennende å se hvordan den oppleves i hånden. Mange som ikke vanligvis ferdes i billige kvartsklokker av plast vil nok rives med i øyeblikket, og vil kanskje bli skuffet? "Klokke som er moro i 1 uke", som jeg pleier å si til @Nicolai ;)

Tror ikke vi skal glemme at dette tross alt er en Swatch, på godt og vondt. Men vi får se :)
 
Nå kom lekkasjen!
Vis vedlegg 284655Vis vedlegg 284656Vis vedlegg 284657Vis vedlegg 284658Vis vedlegg 284659Vis vedlegg 284660Vis vedlegg 284661Vis vedlegg 284662Vis vedlegg 284663Vis vedlegg 284664


Movement: Quartz
Functions: Hours, minutes, seconds, chronograph
Case: 42mm; Bioceramic
Dial: Various colors
Strap: Spacesuit-ready Velcro strap
Price: CHF 250
Availability: Selected Swatch stores worldwide from March 26th; limited to two per customer

dette ser ut som en klokke jeg kommer til å impulskjøpe og så aldri bruke.
 
"Klokke som er moro i 1 uke", som jeg pleier å si
Takk sjef. Disse ordene sparer nok mange av oss noen kroner. Lett å la seg rive med i barnslig begeistring da resultatet på bilde og film i alle fall ser gøy ut.

Så vil det vise seg om jeg klarer å fremvise tilsvarende disiplin når de lanserer en PLOSWOSH
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Swatch_x_OMEGA_Ambiance_Duo-2.jpg


Lekkasjer er noe dritt. Selektiv pressedeling før lansering er noe enda større dritt. Uansett – her er vår take på saken :)

 
Kjipt at Skandinavia ikke får noen med det første. Blir for mye styr å reise til et annet land for å få tak i en plastklokke.
Hadde den vært tilgjengelig i nettbutikken ville det nok blitt en Mission to Mars.
Kanskje de kommer på nett etterhvert?
 

Den har sikkert vært delt her før, men kom over denne artikkelen for første gang nå nylig. Det har vært mye skriverier om Rolex og Everest, og flere artikler som har vist at Rolex i hvert fall ikke var den eneste som var med på den første bestigningen. Men jeg har ikke kommet over en så grundig artikkel som denne før, og den konkluderer jo ganske greit med at Rolex rett og slett mest sannsynlig ikke var med på den første bestigningen i det hele tatt.
Vi får bare lukke øynene og ørene:LOL:
52A5054C-6546-4898-AE8C-F33BBA133172.jpeg
 
  • Haha
Reaksjoner: hardangervidda
Kjipt at Skandinavia ikke får noen med det første. Blir for mye styr å reise til et annet land for å få tak i en plastklokke.
Hadde den vært tilgjengelig i nettbutikken ville det nok blitt en Mission to Mars.
Kanskje de kommer på nett etterhvert?

Skal visst etter planen komme på nett etterhvert. Men når sies de ingenting om.
 
Swatch_x_OMEGA_Ambiance_Duo-2.jpg


Lekkasjer er noe dritt. Selektiv pressedeling før lansering er noe enda større dritt. Uansett – her er vår take på saken :)


Meget stilig utførelse og ide.
Det virker som en grei pris. Det er jo en batteriklokke i plast, men ide og utførelse forsvarer dette.
En artig sommergimmic!

8- )