Klokkecafé – løst og fast om klokker

Endelig en Daytona man aldeles ikke kan se hva hverken tiden er eller hva kronografen viser. ;)

En oppgradering Daytona verdig.

Fra å være nesten uleselig - til total uleselig - transformertes den til hva Daytona har blitt; pynt.
 
Blasfemi vet jeg ikke, men hvorfor?
Nei bare tenkte litt rundt dette ifht til designet på daytonanen. Det finnes jo mange varianter fra Rolex av Daytona , men ingen som virkelig bryter med det som for mange er daytona . Denne er jo veldig langt fra det første som faller en inn når noe sier daytona.
 
Nei bare tenkte litt rundt dette ifht til designet på daytonanen. Det finnes jo mange varianter fra Rolex av Daytona , men ingen som virkelig bryter med det som for mange er daytona . Denne er jo veldig langt fra det første som faller en inn når noe sier daytona.
Beklager at jeg var litt upresis, mente ikke å stille spørsmål ved hvorfor du mente dette var blasfemi. Jeg skjønner bare ikke poenget med å bearbeide et eksisterende ur, for minst like mye som det vil koste å utvikle et eget eksklusivt designet ur.
 
Er han ansatt i klokkeriet? Er dette verdt å bruke en time på? Kjapp review belønnes med en like og en vennlig tanke :cool:
 
Ja dette var ikke noe særlig , hørte kanskje 15 min. Nå skal det jo sies at «programlederene» ikke akkurat hjelper han. Men som sagt , fryktelig mye fokus på pris og volum.