Klokkecafé – løst og fast om klokker

Jeg er enig, kul SMP.

Jeg stiller meg her jeg også!
Nå er jeg en som setter pris på "litt utenfor mainstream". SMP er i utgangspunktet en flott klokke, så når det kommer en med en liten vri, som på denne måten, så er det artig!

Den "007-sekundviseren" kjenner jeg igjen fra min egen!

8

Var innom Bjerke avd Nedre Slottsgate, og de hadde fått flere av Omegas Baselnyheter på lån. Blant annet den limiterte speed-, rail-, og seamastertrioen. Tok ikke bilder av alle, men snek til meg bilde av både den limiterte og ikke-limiterte railmasteren.

image.jpg
Hva gjør man med gummiremmer som er blitt grå i løpet av vinteren?

Redigert:
Var innom Bjerke avd Nedre Slottsgate, og de hadde fått flere av Omegas Baselnyheter på lån. Blant annet den limiterte speed-, rail-, og seamastertrioen. Tok ikke bilder av alle, men snek til meg bilde av både den limiterte og ikke-limiterte railmasteren.

Er det slik å forstå at den nederste er den vanlige utgaven Railmaster? Hva søren er det de har tenkt med den skiven der? Det ser jo ikke ut i halvmåneskinno_O Pføy..

• Liker
Reaksjoner: MINUTE_REPEATER
Er det slik å forstå at den nederste er den vanlige utgaven Railmaster? Hva søren er det de har tenkt med den skiven der? Det ser jo ikke ut i halvmåneskinno_O Pføy..

Det stemmer. Jeg likte heller ikke skiven etter å ha sett de første bildene av den, men jeg vet ikke helt, den har vokst litt på meg siden Basel. Synes den er litt styggkul.

Prisen på den limiterte kommer til å bli 60 600, og den vanlige vil ligge på +/- 44k.

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Den var kjempeflott! Men er ikke fan av Miyota verket med automatisk opptrekk kun en vei. Blir rotorspinn av sånt
Enig. Det er Miyota urverket som gjør at jeg holder tilbake på denne. Litt synd at Halios ikke har tilgang på ETA.. designmessig synes jeg at Halios har truffet en innertier. Det er alt for få divere med sapphire bezel der ute.

Miyota har flere ulike verk. Enkelte av disse er ansett som gode. Uansett så er Miyota rimeligere enn ETA, noe som gjenspeiler prisen.

Jeg har ikke sjekket prisen på Halios'n, men det er ikke umulig at det kan være mye for pengene!

8