Jeg er enig, kul SMP.Synes den var kul jeg. Shame on me
Jeg er enig, kul SMP.
Vi vet jo alle hva som skjer med modeller som selger dårlig etter lansering.."Limitert" til 7007 eksemplarer.Det eneste limiterte her er a de ikke får tømt lageret av disse antagelig. Tøft teppe/løper til seansen, da.
![]()
Kjøper ei klokke med matchende skive, og sper på med en ny, sort reim av bedre kvalitet.Hva gjør man med gummiremmer som er blitt grå i løpet av vinteren?
Er det slik å forstå at den nederste er den vanlige utgaven Railmaster? Hva søren er det de har tenkt med den skiven der? Det ser jo ikke ut i halvmåneskinn
Er det slik å forstå at den nederste er den vanlige utgaven Railmaster? Hva søren er det de har tenkt med den skiven der? Det ser jo ikke ut i halvmåneskinnPføy..
Vis vedlegg 48343 Hva gjør man med gummiremmer som er blitt grå i løpet av vinteren?
Enig. Det er Miyota urverket som gjør at jeg holder tilbake på denne. Litt synd at Halios ikke har tilgang på ETA.. designmessig synes jeg at Halios har truffet en innertier. Det er alt for få divere med sapphire bezel der ute.Den var kjempeflott! Men er ikke fan av Miyota verket med automatisk opptrekk kun en vei. Blir rotorspinn av sånt