Klokkecafé – løst og fast om klokker

Er det noen sonenmedlemmer som er fotballgale nok til å kjøpe Hublots siste marketing jippo? Limited edition så klart.

hublot1.png

Det lages mye stygt, dette var et godt eksempel på det.
 
Er det bare meg som har store problemer med å se hvordan man skal lese tiden på den Hubloten? Designet som sådan er jo et kapittel i seg selv... Et kapittel med tittelen "utrolig elendig". :roll:
 
Er det bare meg som har store problemer med å se hvordan man skal lese tiden på den Hubloten? Designet som sådan er jo et kapittel i seg selv... :roll:

Er det ikke baksiden det er bilde av? :p Hvis det ikke er det, skjønner jeg ingenting selv.
 
Grusomt:)

Er det bare meg som har store problemer med å se hvordan man skal lese tiden på den Hubloten? Designet som sådan er jo et kapittel i seg selv...

Sikkert lettere om man snur klokken;)
 
Haha, ja det må det være, ser rotoren nå. Trodde ved første øyekast det var et forsøk på tidenes styggeste skeleton dial, hvor de grønne utvekstene på siden var forsøk på timemarkører. Ser nå at det hele vel skal forestille en fotball eller noe.

Uansett ikke pent, men det gir i hvert fall mening. Herregud jeg kan være treg av og til, hahaha. :D
 
Haha, ja det må det være, ser rotoren nå. Trodde ved første øyekast det var et forsøk på tidenes styggeste skeleton dial, hvor de grønne utvekstene på siden var forsøk på timemarkører. Ser nå at det hele vel skal forestille en fotball eller noe.

Uansett ikke pent, men det gir i hvert fall mening. Herregud jeg kan være treg av og til, hahaha. :D

ha ha - innrømmer glatt at jeg også trodde dette var fremsiden. Classy hadde det vært. Omtrent på nivå med de klistremerkealbumene med fottikspillere man får kjøpt fra EM.
 
Tips til nettbutikker som selger skinnremmer? Ammostraps eller litt røffe skinnremmer? :)
 
Jeg lurer på om man leverer automatiske klokker til ca 10 000 kr og nedover, på service ca hvert 5 år? Og hva koster dette? Koster det rundt 5k som man hører at er vanlig for de litt dyrere klokkene?

Tenker da på f.eks klokker som Helson Shark Diver osv.

Min urmaker oppgav 2.000,- for 5års-service på min dykker med ETA 2824-2.