Klokkecafé – løst og fast om klokker

91407035-719B-4E38-9259-3E75E7B06753_zpsmum4lteq.png

Olala! Nydelig, men dessverre hele 44,25 mm.

Var den nydelig? Fargen var fin men skivelayout.. 44,25 er jo hinsides når den burde vært sub40. Ikke noe for meg:)

Dessuten hvor ikke: Tue 25 Aug istedet?

Dne var artig måned_dato_dag visning. Det er vel tre ulike hjul i ulike nivåer som får til dette...?

8-D

Er det noen som har denne? Utrolig tøff.

H_1.jpg

Kjøpte den nesten på Frankfurt flyplass tidligere i vinter, men prøvde den på armen og syntes den var litt for pinglete. Veldig lett og lenken var raklete. I tillegg var safiren på baksiden en vits fordi den ikke gjorde annet enn å vise hvor lite drivverket er i forhold til kassen. Var tilbake for noen uker siden og da hadde de satt ned prisen med 50% bare for å terge meg... Men jeg syntes fortsatt 600 euro var for dyrt.

Redigert:
Kjøpte den nesten på Frankfurt flyplass tidligere i vinter, men prøvde den på armen og syntes den var litt for pinglete. Veldig lett og lenken var raklete. I tillegg var safiren på baksiden en vits fordi den ikke gjorde annet enn å vise hvor lite drivverket er i forhold til kassen. Var tilbake for noen uker siden og da hadde de satt ned prisen med 50% bare for å terge meg... Men jeg syntes fortsatt 600 euro var for dyrt.

Ved første øyekast tok jeg den for å være en vintage fra 70-tallet.... Den ser jo slett ikke så gal ut. Prøv å se på eBay, TZ, WatchUseek eller slikt om du kan finne noe gammelt som likner! Det bør ikke være så vanskelig. Og det kan være at kvaliteten på lenke og kasse da virker bedre....

:cool:

Ved første øyekast tok jeg den for å være en vintage fra 70-tallet.... Den ser jo slett ikke så gal ut. Prøv å se på eBay, TZ, WatchUseek eller slikt om du kan finne noe gammelt som likner! Det bør ikke være så vanskelig. Og det kan være at kvaliteten på lenke og kasse da virker bedre....

:cool:

Hamilton hadde en Pan-Europ på 70-tallet, så den er retro. Denne modellen kom nå i år, og den er uten lenke. Jeg ville i alle fall hatt den på nato.

Todda

Hamilton hadde en Pan-Europ på 70-tallet, så den er retro. Denne modellen kom nå i år, og den er uten lenke. Jeg ville i alle fall hatt den på nato.

Todda

Tror nok at lenken de stilte den ut med ikke var original. Boksen var utstilt ved siden av, og der lå den matchende natoreimen. Den ser finere ut på reimen på bilder.

Kaliber H-30. Det virker som om det er det samme som Tissots Powermatic 80? Greit verk det, vel?

Todda

Det var mesh de viste den med. Det så tøft ut, men jeg likte ikke at hårene på lanken satte seg fast i lenken. Akk ja. I morgen er det my tur via Frankfurt så om prisen har gått enda mer ned så kanskje... Har veldig lyst på noe fargerikt nå. Og blått frister mer enn noe annet.

Tenker å kanskje kjøpe ny rem til Breitlingen, noen som har gode forslag på nettsider jeg kan kjøpe det? Gjerne litt tykke remmer. :D