UPS…. Kan brenne i …
Her sitter jeg hjemme og venter:
Her sitter jeg hjemme og venter:
UPS Norge er så hinsidig elendig. Kjenner meg godt igjen i din erfaring. Både 1 og 3 dager med venting på en ordre. At ingen klarer å ta tak og rydde opp..
Tror den sporingen er litt misvisende, og at UPS leverer til en norsk partner, så du får den levert av en norsk speditør omsider.
Neida, levert til lokalt UPS Access point (les kiosk i nabobydelen) samme kveld. Den ansatte skulle ikke si det, men hadde inntrykk av at ups leverte hos dem fremfor å kjøre runden.Tror den sporingen er litt misvisende, og at UPS leverer til en norsk partner, så du får den levert av en norsk speditør omsider.
Vel, kan ikke si det forundrer meg… Jaja. Håper du fikk pakka i alle fall.Neida, levert til lokalt UPS Access point (les kiosk i nabobydelen) samme kveld. Den ansatte skulle ikke si det, men hadde inntrykk av at ups leverte hos dem fremfor å kjøre runden.
"Alle" sier at en klokkesamling må ha en Speedmaster. Det kan så være. Uansett, så bør alle ha en G-Shock i samlingen for å forstå hva greia er. I motsetning til en Speedmaster, koster en G-Shock kun det samme som årskontigenten i en gitt kinky forening: Et slikk og ingenting.
www.tidssonen.no
Jeg ble nysgjerrig på dette sette, og fristet. Men er det en bra pris på pakken?Calibre Project gir klokkeentusiaster en unik mulighet til å lære og montere mekaniske urverk gjennom en nøye utformet læringspakke. Med røtter i flere generasjoner urmakere, kombinerer vi utdanning og praktisk erfaring for alle som ønsker å forstå mer om innsiden av en klokke.
Miyota 82s0 pluss div. Bergeonverktøy, 3450,-.
Vis vedlegg 384494
![]()
Calibre Project
Learn how Mechanical Watches work by dissecting a calibre with the Calibre Learning Kit™. Unleash your inner watchmaker. Discover the Calibre Project and community.www.calibreproject.com