Klokkecafé – løst og fast om klokker

Andre med Stowa her? Hatt brukt denne jevnlig de siste årene nå, og synes kvaliteten er upåklagelig. Perfekt hverdagsklokke som går til det meste. Vanskelig å få frem på bildene, men den sykt crispe tilsynelatende emaljerte tallskiven og de blå viserne gjør at den tar seg bedre ut enn det ved første øyekast enkle designet skulle tilsi. Stowa marine hand wound 36 mm.

Vis vedlegg 382054
Eier ikke denne, men er enig den er kjempe fin

Betalingsmur, kan du gi referat? Uansett var ikke Rolex først på toppen av Everest.
Betalingsmur? Nei, ingen betalingsmur.
1000006015.jpg

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Norsegear hinter i et nyhetsbrev. Noen som klarer å løse "koden"?

"Tiden tikker mot den store dagen, vi er i starten på en ny æra, en epoke der presisjon, håndverk og historie møtes i én enkelt bevegelse.

Klar til å bli med på reisen?

Vi har ikke sagt for mye (ennå), men de som følger med, vil rundt 28-30.10 oppdage noe eksklusivt. Se nøye, for hemmelighetene er gjemt i detaljene – bokstavelig talt. Spør du oss, er det alltid best å være litt nysgjerrig…"

Norsegear hinter i et nyhetsbrev. Noen som klarer å løse "koden"?

"Tiden tikker mot den store dagen, vi er i starten på en ny æra, en epoke der presisjon, håndverk og historie møtes i én enkelt bevegelse.

Klar til å bli med på reisen?

Vi har ikke sagt for mye (ennå), men de som følger med, vil rundt 28-30.10 oppdage noe eksklusivt. Se nøye, for hemmelighetene er gjemt i detaljene – bokstavelig talt. Spør du oss, er det alltid best å være litt nysgjerrig…"
Høres ut som noe Micromilspec kunne passet inn i :mrgreen:

• Haha
Reaksjoner: Loevhagen
Det var skrevet såpass spesielt at jeg tenkte det må være en slags kode eller kryptering. Men kanskje det bare er svulstig markedsføring.

Ser der er særlig mangen som skal kjøpe vintage klokker på Finn. Ikkje at eg skal selge , men eg blir jo særlig skeptisk til å eventuelt kjøpe noke som en elleranna sjølvlært luring har hatt pølsefingrene sine bort i . Tviler jo på det er seriøse urmaker som kjøper med heller skjult profil på finn då . Polish og ny reim og ut til doble prisen ? Er det ubegrunnet skepsis ?

Ser der er særlig mangen som skal kjøpe vintage klokker på Finn. Ikkje at eg skal selge , men eg blir jo særlig skeptisk til å eventuelt kjøpe noke som en elleranna sjølvlært luring har hatt pølsefingrene sine bort i . Tviler jo på det er seriøse urmaker som kjøper med heller skjult profil på finn då . Polish og ny reim og ut til doble prisen ? Er det ubegrunnet skepsis ?
Jeg har lurt på om det er noen som håper på at dødsbo bestående av "gamle klokker, trenger nytt batteri" inkluderer en Rolex. Det finnes fortsatt mange som mener at gammelt = verdiløst, spesielt om det er ting de ikke kan noe om. Jeg hadde et par Italienske landeveissykler stuet bort i barndomshjemmet som ble kastet av min mor da de hadde container, fordi "det var jo bare noe gammelt skrot"...!

Jeg har lurt på om det er noen som håper på at dødsbo bestående av "gamle klokker, trenger nytt batteri" inkluderer en Rolex. Det finnes fortsatt mange som mener at gammelt = verdiløst, spesielt om det er ting de ikke kan noe om. Jeg hadde et par Italienske landeveissykler stuet bort i barndomshjemmet som ble kastet av min mor da de hadde container, fordi "det var jo bare noe gammelt skrot"...!
Jesses .
Joda , men ser at markedet for vintage er heller rmerkligt. Klokker som helt tydelig er ordna på uten forklaring og so har en dissa finn brukerene som er helt uinteressert i å kjøpe vintage eller annet i nærheten av fornuftig pris

Innmari kul!

Har du noe å mene om den opplevde kvaliteten?

Minner meg om Zenith Defy skeleton titan/gummi. Som jeg syns er en super klokke.

Har dessverre ikke fått håndtere den live. Men øvrige Tissot kompositt-klokker har hatt bra opplevd kvalitet, så forventer det samme her. Til prisen er jo øvrige PRX meget bra.

• Liker
Reaksjoner: Genta