Tenkte å kjøpe inn litt utstyr til skifting av rem etc. Hva bør jeg kjøpe?
Er det andre billige urverk som går like presist?Må si denne powermatic 80’n går veldig nøyaktig i forhold til sw200’n
Så tror jeg ikke Seiko er godt nok, foruten kvartsvarianterEr det andre billige urverk som går like presist?
Kunne tenkt meg en seiko.Men vil ikke ha noe som går like unøyaktig som en standard sw200
For å si det sånn, er det ingen urverk som er like nøyaktig som det andre.Er det andre billige urverk som går like presist?
Kunne tenkt meg en seiko.Men vil ikke ha noe som går like unøyaktig som en standard sw200
En klokke jeg har sett mye på, den er skikkelig fin!Andre med Stowa her? Hatt brukt denne jevnlig de siste årene nå, og synes kvaliteten er upåklagelig. Perfekt hverdagsklokke som går til det meste. Vanskelig å få frem på bildene, men den sykt crispe tilsynelatende emaljerte tallskiven og de blå viserne gjør at den tar seg bedre ut enn det ved første øyekast enkle designet. Stowa marine hand wound 36 mm.
Vis vedlegg 382054
Betalingsmur, kan du gi referat? Uansett var ikke Rolex først på toppen av Everest.Må Rolex snart revurdere +50års kampanje?
![]()
Discovery of climber’s boot could solve mystery of who conquered Everest first
Andrew ‘Sandy’ Irvine disappeared on the world’s highest mountain in 1924 while attempting to climb it with George Mallorywww.telegraph.co.uk
Ikke helt samme artikkelen, men samme historien: https://www.nettavisen.no/nyheter/h...ndy-irvine-ikke-sett-pa-100-ar/s/5-95-2064465Betalingsmur, kan du gi referat? Uansett var ikke Rolex først på toppen av Everest.