Klokkecafé – løst og fast om klokker

Hvor handlet du fra? Har en GW-5000 som snart trenger å få ny jakke og nye sko.
Siden du har GW-5000 allerede: Klokkegiganten har DW-5600CA-8ER (i følge hjemmesiden). De to modellene jeg merget var fra andre webshops, men begge er nå utsolgt for de to modellene. Liker 3495-modulen i "xxxxU"-modellene pga. datokonfigurasjonen og justering av timer på sekunder fremfor "kun" minutter. Ser også at flere webshops har økt de veiledende prisene på G-Shocks de siste to ukene.

En ting til: GW-5600U sin kompabilitet på Shockbase er ikke korrekt, da det er modeller (i.e. bezel) der som de facto fysisk ikke passer den modellen. Selv om målene er riktige, er innsiden ikke kompatibel. Her er et eksempel på det:

Cut-out som på DW-5600CA-8ER er påkrevd.

1fc4c60a-7fec-4dc8-9c27-6efae4de1c9b-jpeg.2370901

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Sponon
Er vel ingen av delene, @krille.
Det var jo ikke OmSwatch eller SwatchMega.

Men Swatchy Fathoms?
Fifty Swatchoms?
SeaSwatch?

Uansett hva dette er, så vil den være et dårligere kjøp enn samtlige Seiko og Citizen i samme prisklasse.

Er vel ingen av delene, @krille.
Det var jo ikke OmSwatch eller SwatchMega.

Men Swatchy Fathoms?
Fifty Swatchoms?
SeaSwatch?

Uansett hva dette er, så vil den være et dårligere kjøp enn samtlige Seiko og Citizen i samme prisklasse.

Bare jeg som forsøkte å være litt morsom med om dette bare blir smerte for Blancpain, jeg har sånn medium minus sans for disse stuntene, og skjønner nada av MoonSwatch-hypen.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Jada, @krille :)
Prøvde bare å finne på fjoll jeg og, sorry om det fremstår mer alvorlig enn det er, hehe

Men over til noe annet.

Denne står visst i Singapore
IMG_3862.jpeg