Introducing - The 2022 IWC Aquatimer Automatic With 5-Day Movement
Now with Manufacture 5-day power reserve movement, here's the updated 2022 IWC Aquatimer Automatic collection of dive watches.
Jack Forster til Watchbox.
Enig, dette er et åpenbart stortap for H. Usikker på om Watchbox klarer å lage et bra opplegg med dette? Bør ligge til rette for det, men synes ikke de imponerer stort per i dag hva angår hverken videoer eller skriverier. Blir dog mest sannsynlig en del hakk bedre uansett nå...Og derrr tror jeg at jeg slutter å lese Hodinkee sånn generelt, iallfall "sjekke hva som er nytt på hodinkee" browsing. Jack sitt stoff er fantastisk og det største trekkplasteret. Grattis til Watchbox med ansettelsen!
Enig, dette er et åpenbart stortap for H. Usikker på om Watchbox klarer å lage et bra opplegg med dette? Bør ligge til rette for det, men synes ikke de imponerer stort per i dag hva angår hverken videoer eller skriverier. Blir dog mest sannsynlig en del hakk bedre uansett nå...
Vet ikke hvordan de med Omega gjør det. Men de med Rolex sender den til polering annenhver uke. Dette gjentas frem til klokken er ca halvparten så stor som ny. Deretter selges den på Klokkeriet til dobbel pris.Hvordan klarer så mange å holde klokken ripefri?! Jeg jobber i nisjebutikk hvor det ofte er fine klokker på håndledd, og om stemningen er god pleier jeg nevne at jeg liker klokken til kunden. Nesten hver gang ser den helt strøken ut, og er noe vedkommende har hatt i mange år. Senest i går, en ripefri Seamaster som var 8 år gammel. Hvordan?! Jeg kjøpte DS-2 i sommer, og den har allerede små merker på samtlige polerte overflater. Jeg har en Seiko jeg kun bruker til pyntet antrekk, og den er full i bruksmerker. Hvordan klarer folk det?!
Hvordan klarer så mange å holde klokken ripefri?! Jeg jobber i nisjebutikk hvor det ofte er fine klokker på håndledd, og om stemningen er god pleier jeg nevne at jeg liker klokken til kunden. Nesten hver gang ser den helt strøken ut, og er noe vedkommende har hatt i mange år. Senest i går, en ripefri Seamaster som var 8 år gammel. Hvordan?! Jeg kjøpte DS-2 i sommer, og den har allerede små merker på samtlige polerte overflater. Jeg har en Seiko jeg kun bruker til pyntet antrekk, og den er full i bruksmerker. Hvordan klarer folk det?!
Enhver som svarer på dette, kommer til å få seg ei ripe. @Klokkegutten har allerede fått sin.Hvordan klarer så mange å holde klokken ripefri?! Jeg jobber i nisjebutikk hvor det ofte er fine klokker på håndledd, og om stemningen er god pleier jeg nevne at jeg liker klokken til kunden. Nesten hver gang ser den helt strøken ut, og er noe vedkommende har hatt i mange år. Senest i går, en ripefri Seamaster som var 8 år gammel. Hvordan?! Jeg kjøpte DS-2 i sommer, og den har allerede små merker på samtlige polerte overflater. Jeg har en Seiko jeg kun bruker til pyntet antrekk, og den er full i bruksmerker. Hvordan klarer folk det?!
Vi installerer Xubuntu 22.04 LTS i en virtual machine på macbooken ikveld. Så her er det hæla i taket altså!
Innrømte du akkurat at den eneste måten å gjøre anstendig arbeid på en Mac er å installere Linux først?![]()