Klokkecafé – løst og fast om klokker

Finnes også en ganske frekk David Bowie. Jeg hadde personlig likt en Rammstein-Rolex, som nevnes her. Sikkert en tungmetall-Sub som spruter flammer.

Till Lindemann går for U-Boat, ikke uventet av det litt røffe slaget.

142125990_231352008477861_6517970623509543796_n.jpg


Jeg håper det er en liten utfoldbar flammekaster vi ser til venstre og at bryteren til høyre kan brukes til fjernstyring av bomber og fyrverkeri...:cool:

Varme bør den ihvertfall tåle:)
20220724_224248.jpg
 
Redigert:
Till Lindemann går for U-Boat, ikke uventet av det litt røffe slaget.

Vis vedlegg 298881

Jeg håper det er en liten utfoldbar flammekaster vi ser til venstre og at bryteren til høyre kan brukes til fjernstyring av bomber og fyrverkeri...:cool:

Varme bør den ihvertfall tåle:)
Vis vedlegg 298882

Ikker overrasket. Tøff fyr, tøft band, potensielt verdens beste liveshow.
 
baume-et-mercier-riviera-m0a10677-mood-2.jpg


Annonsørinnhold: Se årets feminine og mekaniske nyheter fra Baume & Mercier!

 
Og derrr tror jeg at jeg slutter å lese Hodinkee sånn generelt, iallfall "sjekke hva som er nytt på hodinkee" browsing. Jack sitt stoff er fantastisk og det største trekkplasteret. Grattis til Watchbox med ansettelsen!
Enig, dette er et åpenbart stortap for H. Usikker på om Watchbox klarer å lage et bra opplegg med dette? Bør ligge til rette for det, men synes ikke de imponerer stort per i dag hva angår hverken videoer eller skriverier. Blir dog mest sannsynlig en del hakk bedre uansett nå...
 
  • Liker
Reaksjoner: speedieThomas
Enig, dette er et åpenbart stortap for H. Usikker på om Watchbox klarer å lage et bra opplegg med dette? Bør ligge til rette for det, men synes ikke de imponerer stort per i dag hva angår hverken videoer eller skriverier. Blir dog mest sannsynlig en del hakk bedre uansett nå...

Jeg skal iallfall følge med litt mer hos Watchbox og se hva Jack får til.

Har alltid likt Tim Mosse (virkelig fellow nerd), men resten av gjengen er ikke like moro å høre på synes jeg.
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid
Hvordan klarer så mange å holde klokken ripefri?! Jeg jobber i nisjebutikk hvor det ofte er fine klokker på håndledd, og om stemningen er god pleier jeg nevne at jeg liker klokken til kunden. Nesten hver gang ser den helt strøken ut, og er noe vedkommende har hatt i mange år. Senest i går, en ripefri Seamaster som var 8 år gammel. Hvordan?! Jeg kjøpte DS-2 i sommer, og den har allerede små merker på samtlige polerte overflater. Jeg har en Seiko jeg kun bruker til pyntet antrekk, og den er full i bruksmerker. Hvordan klarer folk det?!
 
Hvordan klarer så mange å holde klokken ripefri?! Jeg jobber i nisjebutikk hvor det ofte er fine klokker på håndledd, og om stemningen er god pleier jeg nevne at jeg liker klokken til kunden. Nesten hver gang ser den helt strøken ut, og er noe vedkommende har hatt i mange år. Senest i går, en ripefri Seamaster som var 8 år gammel. Hvordan?! Jeg kjøpte DS-2 i sommer, og den har allerede små merker på samtlige polerte overflater. Jeg har en Seiko jeg kun bruker til pyntet antrekk, og den er full i bruksmerker. Hvordan klarer folk det?!
Vet ikke hvordan de med Omega gjør det. Men de med Rolex sender den til polering annenhver uke. Dette gjentas frem til klokken er ca halvparten så stor som ny. Deretter selges den på Klokkeriet til dobbel pris.
 
Hvordan klarer så mange å holde klokken ripefri?! Jeg jobber i nisjebutikk hvor det ofte er fine klokker på håndledd, og om stemningen er god pleier jeg nevne at jeg liker klokken til kunden. Nesten hver gang ser den helt strøken ut, og er noe vedkommende har hatt i mange år. Senest i går, en ripefri Seamaster som var 8 år gammel. Hvordan?! Jeg kjøpte DS-2 i sommer, og den har allerede små merker på samtlige polerte overflater. Jeg har en Seiko jeg kun bruker til pyntet antrekk, og den er full i bruksmerker. Hvordan klarer folk det?!

Hvis jeg svarer på dette kommer jeg garantert til å ripe klokka i morgen. Så dette ønsker jeg ikke å svare på
 
Hvordan klarer så mange å holde klokken ripefri?! Jeg jobber i nisjebutikk hvor det ofte er fine klokker på håndledd, og om stemningen er god pleier jeg nevne at jeg liker klokken til kunden. Nesten hver gang ser den helt strøken ut, og er noe vedkommende har hatt i mange år. Senest i går, en ripefri Seamaster som var 8 år gammel. Hvordan?! Jeg kjøpte DS-2 i sommer, og den har allerede små merker på samtlige polerte overflater. Jeg har en Seiko jeg kun bruker til pyntet antrekk, og den er full i bruksmerker. Hvordan klarer folk det?!
Enhver som svarer på dette, kommer til å få seg ei ripe. @Klokkegutten har allerede fått sin.