Klokkecafé – løst og fast om klokker

C190D195-F048-4488-85AA-F204690B6044.png

Ja når vi snakker om LF.
 
Hva mener folket er den mest stilige vanntette remmen? Inkludert lenketyper :unsure:
Hvis man skal se minst mulig sporty ut, men fortsatt ha noe som tåler sjøbading.
 
Hva mener folket er den mest stilige vanntette remmen? Inkludert lenketyper :unsure:
Hvis man skal se minst mulig sporty ut, men fortsatt ha noe som tåler sjøbading.

Det kommer an på hvilken klokke du skal ha den på. Jeg liker Oysterflex godt på Rolex.
Hvis du skal ha noe som ikke er OEM ville jeg tatt en titt på Swimskin fra Rubber B. Kommer i flere utførelser og størrelser til flere merker.
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Det kommer an på hvilken klokke du skal ha den på. Jeg liker Oysterflex godt på Rolex.
Hvis du skal ha noe som ikke er OEM ville jeg tatt en titt på Swimskin fra Rubber B. Kommer i flere utførelser og størrelser til flere merker.

Jeg skal selv ha det på DS-2, men er nysgjerrig på hva folk gjør generelt :unsure: Ingen ting er like stilig som en blank svart skinnrem spør du meg, men så var det det med bading da!
 
Hva mener folket er den mest stilige vanntette remmen? Inkludert lenketyper :unsure:
Hvis man skal se minst mulig sporty ut, men fortsatt ha noe som tåler sjøbading.

Retrogummireimer. Tidsriktige tropic, isofrane. Evt. noen av uncleseikos reproduksjoner av gamle seikoreimer (hvis det er snakk om seiko). Synes gummi er soleklart best i vann.
 
Hva mener folket er den mest stilige vanntette remmen? Inkludert lenketyper :unsure:
Hvis man skal se minst mulig sporty ut, men fortsatt ha noe som tåler sjøbading.
Jeg ville sett på milanese mesh. Lett den mest stilige/formelle lenketypen, og helt fin til bading.
Har ikke sett Rubber B som @TomB nevner IRL, så det kan jo være de ser OK ut, men jeg er generelt skeptisk til at som gir seg ut for å være noe det ikke er.

Synes også at perlon kan se ganske bra ut, om enn litt mer casual.