Klokkecafé – løst og fast om klokker

Etter at to eksemplarer av "Klokka og tiden" ble solgt for invistorpriser ;) på auksjon her i forumet, har jeg sikret meg en jomfruelig utgave fra Ruds antikvariat til langt under markedspris. Den skal leses i julen, og kommer kanskje for salg etter nyttår.
_20181218_220657.JPG

For noen år siden (2014-2015) var det noen (mulig det var den samme?) LLD i gull som ble omsatt her inne. Hvor tok disse veien? Kan ikke huske å ha sett noen av disse her i det siste.

Jeg leker litt med tanken på gull til en overkommelig pris og det hadde vært morsomt med noe annet enn små vintage dressur;)

Er den ikke litt tøff da?:cool:
3312-Dial.jpg

For noen år siden (2014-2015) var det noen (mulig det var den samme?) LLD i gull som ble omsatt her inne. Hvor tok disse veien? Kan ikke huske å ha sett noen av disse her i det siste.

Jeg leker litt med tanken på gull til en overkommelig pris og det hadde vært morsomt med noe annet enn små vintage dressur;)

Er den ikke litt tøff da?:cool:
Vis vedlegg 126145
Den er flott, mener det ble solgt en på Klokkeriet i år

• Liker
Reaksjoner: Ban
Ser ut som om Omega har satt opp prisene i dag. Ca. 4 % ifølge mine beregninger...:(

Edit:
Ser ut som det bare gjelder Moonwatch: 44.300 for Hesalite og 52.000 for Sapphire sandwich.

Kan jo være at dette ikke er oppdatert ennå :rolleyes:

Redigert: