Klokkecafé – løst og fast om klokker

Det er noe veldig riktig som foregår på dette bildet som jeg har sakset frekt og freidig fra det store nettet. Min neste bør være en LLD.


fe2d005224f58d3f4ea3a78a24bbcb36.jpg
 
Var ment som fleip og tull.
På ingen måte å mobbe noen.
Beklager. Trekker tilbake min uttalelsen. Ser nå at det var helt idiotisk.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Newbie og Bears
Det er ok @Edzilla .No hard feelings :)
Humor/fleip kan være vanskelig.Av og til treff ein ,medan nokre gonger bommar ein.
Står i så fall respekt av at du ser feilen sjølv og rettar den opp.

Slettar samstundes mitt svar, og så kan vi fortsette og nyte dagen :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Det er ok @Edzilla .No hard feelings :)
Humor/fleip kan være vanskelig.Av og til treff ein ,medan nokre gonger bommar ein.
Står i så fall respekt av at du ser feilen sjølv og rettar den opp.

Slettar samstundes mitt svar, og så kan vi fortsette og nyte dagen :)

Online-humor er noe av det vanskeligste og farligste man kan bedrive.
Men som en vis man sa engang: Det er bedre å drite seg ut. Enn å dø av forstoppelse. Men da er det også viktig å tørke opp etter seg selv.

Fortsatt en fin helg til deg @bears1
 
Og så var det vel Kåre Vallebrok dom sa at det var bedre å bli funnet død med en skitten underbukse enn et quartzur på armen.
Mener det var noe slikt...

8
 
LLD er et virkelig flott ur som jeg tidvis savner. Veldig versatilt når det kommer til reimer. Tror jeg må finne meg et ur som kler alle natoene jeg har liggende :p

ricklld_zps0wt0oxy1.jpg

Ja, den spiser virkelig remmer til frokost denne her. Er så riktig med 22mm lug width på denne.

Med brunt lær fra Hirsch:

(fra klocksnack)
dsc_0225-jpg.225347
 
Fikk nettopp mail om at det årlige "mini-SIHH" i Asia, Watches&Wonders i Hong Kong, nå kun vil avholdes hvert 2. år.

Det sier definitivt noe om det asiatiske markedet. Og det er ikke spesielt positivt :(