Kan det være sant?

Grattis. Tøft. Min datter på 18 år har en Omega Speedmaster Date på 40mm. Enig i at jenter kler tøffe klokker.
Takk!
Helt enig der altså:mrgreen:

Oioi, gratulerer så mye Rambutan! Digger denne selv, her har virkelig Omega truffet noe spesielt IMHO. Nydelig sportsur. Tipper det blir en fin helg med denne på lanken :)
Den er nydelig! Helt klart super helg, Eterna i konfirmasjon og Omega til alt annet:D

oioioi! kjempekul! digger gullkantene rundt subdials! den tok seg virkelig bra ut. gratulerer!
Tusen takk!! :D Jeg digger den! :mrgreen:

Denne under jeg deg! Gratulerer så masse! Veldig lekker og et voksent valg! Begynner å bli bra samling nå!

Enig med Mathfjeld i at en tøffere jenteklokke skal du lete lenge etter! Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye, veldig kul dameklokke:) Sikkert veldig deilig å få denne i hus, etter alt for lang venting, vil jeg tro:)

Kjempeflott:D
Gratulerer.

...tror faktisk jeg synes den var finest på reima til speedy reduced - men, den smukke kler jo alt!

Fet klokke Rambutan! Kos deg med denne :)

Takk! :D

Gratulerer med en fantastisk råtøff Omega!:D Dette er "girlpower" sitt beste! Grattis!;)
Oh yeah! :cool:
Denne under jeg deg! Gratulerer så masse! Veldig lekker og et voksent valg! Begynner å bli bra samling nå!
Tusen takk skal du har, begynner å likne noe nå ja. :p

Enig med Mathfjeld i at en tøffere jenteklokke skal du lete lenge etter! Gratulerer så mye!
Takker så mye! :D

Skikkelig tøff!! Gratulerer så mye :D Det var jammen på tide at den dukket opp :cool:
Endelig var den her, takker så mye:)

Gratulerer så mye, veldig kul dameklokke:) Sikkert veldig deilig å få denne i hus, etter alt for lang venting, vil jeg tro:)
Takk! Det skal jeg love deg var. :D

Kjempeflott:D
Gratulerer.

...tror faktisk jeg synes den var finest på reima til speedy reduced - men, den smukke kler jo alt!
Takker!:)
Er igrunn litt enig med deg der, så jeg er rimelig sikker på at jeg skal skaffe meg den som egentlig passer til PO klokka. Nå vet jeg jo hvordan den tar seg ut mener jeg, og den remmen kommer med foldespenne og det har jeg ikke. :p

Wow, denne gikk meg hus forbi for i dag. Fantastisk, endelig var den på plass. Du har helt åpenbart gjort et riktig valg, og sammen med den Speedyen må jeg si du har fått et par klokker som står til 10 i stil. Perfekt størrelse!

Grattis :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2