Kan det være sant?

Endelig :p :p Den kledde du. Grattis :D
Takk:)

Gratulerer så mye! :) Størrelsen ble jo perfekt, tenker du får en fin helg nå!
Takk, ja var helt riktig størrelse det der. Helga blir strålende!! :D

Gratulerer så mye. Dette er den kuleste "jenteklokka" jeg noen gang har sett!

Kos deg MASSE med den, det har du fortjent, god helg!
Ikke sant!! Den er helt vill, glad jeg spurte spesifikt om å få ladybox også, det var også overraskende vakker og forseggjort. :) Takk og god helg til deg også! :)

Gratulerer, den satt jo som et skudd:D
Takk! Jupp som ei kula! :p

Flott klokke! Omegafredag her på sonen. ;)
Takk, ja til Omegafredag hehehe:)

Stor grattis!
Takk:)

Gratulerer med strøken Omega!
Takker så mye! :)

Gratulerer så masse, denne har jo vært "in the making" en stund :)
Jah det kan man si, men fy flate og verdt det var! Takker! :)

Nå har jeg skjønt hvordan jeg multisvarer også! Multitasking har jeg i genet hahahaha! :p

Fy flate!
Her unboxes det snakks på snakks og særdeles mye flott på Omega-fronten.
Me like.

Grattis med nytt familiemedlem

Flotteste dame klokken jeg har sett på lenge. Skjønner at det har vært en prøvelse å vente på denne.
Gratulerer med fantastisk ur. Kos deg med det og følelsen så lenge som mulig. :p

Den var jo bare rå på lanken din :cool:
Kjekt å få den i hus når du har ventet 4 måneder, tenker jeg.
Gratulerer med sonens tøffeste "dameklokke" :D

Helt rått, Rambutan. Fantastisk fin klokke og den kledde jo speedy-remmen som et skudd. Ja, og armen din, da:D

Gratulerer så veldig mye. Håper du dukker opp på et gtg med klokkene dine en gang. Vi gutta liker å tafse, skjønner du.

Grattis. Tøft. Min datter på 18 år har en Omega Speedmaster Date på 40mm. Enig i at jenter kler tøffe klokker.

Gratulerer med knall tøff Omega :) Dette er jo ingen dårlig start på helgen ;)
Takk! Nei, dette er en fantastisk start på helgen! :D

Grailalert! Fantastisk Rambutan, absolutt den hotteste omgang noensinne i diversegmentet. Gratulerer
Takk! Må si meg enig der, synes faktisk de har lykkes bedre med designet på denne en gamle XL versjonen. Den nye med 2øyer ser bedre ut. :p

Fy flate!
Her unboxes det snakks på snakks og særdeles mye flott på Omega-fronten.
Me like.

Grattis med nytt familiemedlem
Takker så mye! Det er ingen tvil at jeg er totalt bitt av Omega som min soleklare favoritt! :p

Flotteste dame klokken jeg har sett på lenge. Skjønner at det har vært en prøvelse å vente på denne.
Gratulerer med fantastisk ur. Kos deg med det og følelsen så lenge som mulig. :p
Takk! :D
Følelsen er ubeskrivelig og det var over forventningene mine:D

Den var jo bare rå på lanken din :cool:
Kjekt å få den i hus når du har ventet 4 måneder, tenker jeg.
Gratulerer med sonens tøffeste "dameklokke" :D
Tusen takk! :D Deilig var det endelig trodde nesten ikke på det:p

Gratulerer med Utrolig flott Omega..

Du begynner og få en fin samling nå :D :D :D :D

Takker så mye! :D

Helt rått, Rambutan. Fantastisk fin klokke og den kledde jo speedy-remmen som et skudd. Ja, og armen din, da:D

Gratulerer så veldig mye. Håper du dukker opp på et gtg med klokkene dine en gang. Vi gutta liker å tafse, skjønner du.

Tusen takk! :D
Klart jeg kommer på en GTG ikke noe å bekymre seg for det. ;) Det skjer jo titt og ofte, så en gang passer det for meg også. Da blir det tafsning, ja på klokkene selvfølgelig! :mrgreen:

Oioi, gratulerer så mye Rambutan! Digger denne selv, her har virkelig Omega truffet noe spesielt IMHO. Nydelig sportsur. Tipper det blir en fin helg med denne på lanken :)