Julegave til henne/han

Har vært innom det meste selv og det tenkte å gi et tips på det som har truffet best gjennom årene.

Kjede med anheng av mitt fingertrykk :) Året etter supplerte jeg med barnas. Dette traff bra og ble en veldig personlig gave. Går du for denne må du derimot bestille raskt da utstyr for avstøpning må sendes til deg, tilbake til produsent og deretter ferdig produkt tilbake til deg.

Er noen år siden jeg bestilte og husker ikke helt hvem jeg bestilte fra, men ser at det er mange som leverer dette nå så google is your friend :)

F.eks https://www.handonheartjewellery.co.uk/collections/fingerprint-jewellery
Endte faktisk opp med dette. Fingeravtrykk av ungene på den ene siden og initialene deres på den andre. Fikk kjedet i går, ser megabra ut. Takk for tipset :D
 
  • Liker
Reaksjoner: ReallyCleverPun
i-didnt-know-what-to-get-my-wife-for-christmas.jpg
 
I år blir det både eksklusivt skjerf fra Burberry eller LV og kunst av Bjarne Melgaard til mor. Mormor får en flott dunfylt cardigan fra Moncler. Da slipper hun å fryse. Til meg selv? Jeg har det jeg trenger.
 
I år blir det både eksklusivt skjerf fra Burberry eller LV og kunst av Bjarne Melgaard til mor. Mormor får en flott dunfylt cardigan fra Moncler. Da slipper hun å fryse. Til meg selv? Jeg har det jeg trenger.
Hvor kjøper man kunst fra Melgaard?
 
It's been delivered, that's a relief. To get it under the Christmas tree it's not going to happen. I'm being pestered to what it is. I had to give in. I told her it's a "part of"... something nice and shiny that "can" go from zero to 120 in a couple of seconds, sort of like bathroom scales.

Then I was told... There's a lot of comedians out of work and you're trying to be funny.
:D
IMG_20201220_094708.jpg
IMG_20201220_105848.jpg
IMG_20201220_112153_1.jpg