Guybrush Threepwood
Støttemedlem
Noen som har tips til gode ønsker? Har som regel verdens korteste ønskelister og er bedre til å kjøpe gaver kontra å ha noe kreativitet rundt det hva jeg ønsker meg selv 
Snakkes i 2032 for ytterligere tips!!Her er de gavene jeg har kjøpt de siste årene som har blitt særdeles vellykket. Noen til jul, andre til bursdag og de dyreste ved store begivenheter (10 års bryllupsdag, fødsel etc.)
Liker å kjøpe klassiske og varige ting som er like kult i år som om 20 år.
A.P.C. Half Moon Bag
Bags - Women
www.apcstore.com
YSL Medium Kate Bag
![]()
Saint Laurent Medium Kate Shoulder Bag - Farfetch
Shop Saint Laurent medium Kate shoulder bagwww.farfetch.com
Efva Attling - Little Hoops
![]()
Efva Attling - Ãreringer, Little Hoops gull
Little Hopps i 750 gult gull er de perfekte hverdagsøreringene - diskrete nok til å brukes daglig, men med nok karakter til å skinne i enhver anledning. Øreringene er klassiske og har en elegant, avrundet form med en diameter på 15 mm. Deres rene linjer og polerte overflate gir et moderne...david-andersen.no
Cartier - Etincelle de Cartier
Gucci - GG Marmont Belt
Gucci - GG Marmont Mini Bag
Hermes Silkeskjerf
YSL Card Holder
Kjoler fra Ted Baker (Utrolig bra kvalitet i forhold til pris)
T-skjorte fra Gucci
Skjerf fra Holzweiler
Holzweiler
Holzweiler Official Online Store. Shop and view Ready-to-wear, accessories and scarves for Women and Men. Worldwide shipping and easy returns.holzweileroslo.com
Klær fra Ganni
![]()
Nyheter | Klær, tilbehør & sko | GANNI NO
Kjøp Nyheter på GANNI.com. Rask og enkel levering på alle bestillinger.www.ganni.com
Lykke til!
Sandaler til å gå ut med søppel er undervurdert!Fruen får turbukse av meg. Jeg ønsker meg nye adidas sandaler jeg kan bruke når jeg skal ut med søppelet.
I år ble det et par treningssko fra Nike som jeg tilpasset selv (fargevalg, mønster, påskrift etc). Ganske sikker på at jeg kjenner hennes preferanser og prisen var heller ikke gal. En relevant problemstilling som oppstår på fast intervall vært år. Nyttig trådNytt år, nytt hodebry. Fruen fikser det aller meste av gaver til store og små, finner alltid på en fin gave til meg og jeg ender stort sett opp med noe som gleder. Nokså ofte har det endt opp med en weekendtur, men etter en avlyst spahelg i våres har vi denne til gode. Dermed er ikke tur/helg aktuelt denne gangen og jeg må antakelig over på en eller annen Ting. Men hva? Vet at det ordner seg når det nærmer seg julaften men det hadde vært så deilig å hatt det unnagjort før førjula, for en gangs skyld. Er jo snart min tur på passaround, ribbe skal prøvestekes, mye på jobb etc...
Hva kjøper du til din halvdel jula 2020?
Vis vedlegg 221561
Hvor fikk du gjort dette?I år ble det et par treningssko fra Nike som jeg tilpasset selv (fargevalg, mønster, påskrift etc). Ganske sikker på at jeg kjenner hennes preferanser og prisen var heller ikke gal. En relevant problemstilling som oppstår på fast intervall vært år. Nyttig tråd