Jonny Rolex

Har selv tidligere hatt en overpolert sub fra Jonny-boy. Det er nok mye sannhet i de ryktene, gudene skal vite hvor mange flotte klokker han har ødelagt...

Enkelt og forklare.....Markedet der ute av uvitene klokkekjøpere digger polerte klokker, mens kjennere av Rolex ønsker historikk og patina.
 
Redigert:
Jeg har handlet med Jonny i snart 25 år, jeg har kjøpt klokker av han og jeg har solgt klokker til han, jeg vet ikke hvor mange men det har blitt en hel del i årenes løp for å si det sånn. Jeg kan ikke si jeg har sett at noen av klokkene jeg har solgt ham har blitt polert av han før han har solgt dem videre igjen. Så dette med at han polerer klokkene i overkant kjøper jeg ikke helt. De fleste klokkene Jonny selger er jo brukte med gjerne flere forskjellige eiere og jeg vil tippe at mange klokker er blitt polert før Jonny fikk dem. Men selvfølgelig så pusser han dem sikkert dersom der er synlige riper eller hakk men jeg vil ikke si at jeg har sett at han har ødelagt klokkene.

Jeg har sett mye rart av poleringer fra andre urmakere også.

For de som leste stykket "Jonny Rolex" så la de kanskje merke til at Dag Braanaas uttalte seg om Jonny og hva han sa?;)