Jonny Rolex

Jeg har handlet av Jonny en gang. Det var en fin følelse, og han holdt ord om å fikse papirer og alt stemplet i ettertid.

Jeg var naturligvis skeptisk til å møte en person i en bil for å handle klokke, og skeptismen ble ikke mindre når jeg ikke fikk med papirene med en gang. Men Jonny holdt ord og jeg møtte han dagen etter med signerte papirer.

Veldig kjekt at han har kortterminal med seg også, så man vet man handler hvitt og får kvittering.
 
Jeg har handlet av Jonny en gang. Det var en fin følelse, og han holdt ord om å fikse papirer og alt stemplet i ettertid.

Jeg var naturligvis skeptisk til å møte en person i en bil for å handle klokke, og skeptismen ble ikke mindre når jeg ikke fikk med papirene med en gang. Men Jonny holdt ord og jeg møtte han dagen etter med signerte papirer.

Veldig kjekt at han har kortterminal med seg også, så man vet man handler hvitt og får kvittering.

Tja, jeg handlet et Rolex sportsur av han en gang, det manglet serifikat men han lovet at dette skulle ordnes på noen dager. Det dukket ikke opp noe sertifikat, og jeg ble avspist med kr 500,- som erstatning for manglende sert.....

Det synes jeg var utrolig dårlig!

AW
 
  • Trist
Reaksjoner: Mr.Erling
Tja, jeg handlet et Rolex sportsur av han en gang, det manglet serifikat men han lovet at dette skulle ordnes på noen dager. Det dukket ikke opp noe sertifikat, og jeg ble avspist med kr 500,- som erstatning for manglende sert.....

Det synes jeg var utrolig dårlig!

AW

Dette hørtes ikke ut som Jonny, har vært ute for noe lignende og da tok han klokken i retur og pengene tilbake uten diskusjon..
 
  • Trist
Reaksjoner: Mr.Erling
Jeg har dealet med Jonny jevnlig i snart 8 år, i snitt 4-5 ganger årlig. Kjøp/Salg/Bytte/Kommisjon.. Kommer sikkert alltid litt dårligere ut enn om jeg hadde kjøpt og solgt privat - men så er det også 100% bekymringsfritt og veldig behagelig. For meg er det verdt forskjellen, denne hobbyen er uansett ikke gratis.

Topp service utøver han også.. Nylig kjøpte jeg en DJ på jubilee til samboern til jul og en av skruene i lenka satt litt hardt. Leverte den til urmaker som ødela skruen:twisted: Jonny hentet klokka på jobben min, byttet ut den halvdelen av lenka som var blitt defekt - og leverte den på jobben noen dager senere..

Kjernekar :)
 
Jonny er en kjernekar! Ingenting vondt å si om ham :)

Har mailet et par tre ganger med han om noen klokker og spurt pent om 2-3 tusen i rabatt.....syns det er greit og få et nei, men måten han svarte på var lite kundevennlig, kort og uten forslag om løsning, f.eks vi kan møtes på midten ect.....

Regner med han pleier sine faste kunder med stor grad av service,-men nye kunder har han ikke dreisen på etter min mening.
 
Redigert:
  • Wow
Reaksjoner: Mr.Erling
Har mailet et par tre ganger med han om noen klokker og spurt pent om 2-3 tusen i rabatt.....syns det er greit og få et nei,men måten han svarte på var lite kundevennlig:(kort og uten forslag om løsning,f.eks vi kan møtes på midten ect.....

Regner med han pleier sine faste kunder med stor grad av service,-men nye kunder har han ikke dreisen på etter min mening.

Mvh
Timebandit

Har kun handlet av han en gang, og skriver ikke dette for å ta han i forsvar. Men personelig oppleer jeg at det er enklere med rabatt når man snakker med noen face to face.
 
Hei,

Har lagt merke til at mange kaller han for Johnny "Polex". Stemmer Ryktene om at han overpolerer urene?
 
  • Wow
Reaksjoner: Mr.Erling
Hei,

Har lagt merke til at mange kaller han for Johnny "Polex". Stemmer Ryktene om at han overpolerer urene?

Har selv tidligere hatt en overpolert sub fra Jonny-boy. Det er nok mye sannhet i de ryktene, gudene skal vite hvor mange flotte klokker han har ødelagt...
 
  • Wow
Reaksjoner: Mr.Erling