Jon Olsson @ Hublot

S

Slettet bruker 1645

Guest
jon-olsson-hublot.jpg

http://www.jon-olsson.com/?p=7485

Her var det mange kule klokker! =)
Hvis du ikke liker Hublot, kan du fint holde det for deg selv. =)

Å hva er egentlig det her til høyre!? Ser jo ut som noe dyrt dametilbehør? ;)
hublot-masterpiece-collection-mp-01-mp-02-mp-03.jpg

Jeg kan trygt si at jeg ikke liker Hublot. Men Jon Olsson liker jeg kjempegodt. Har hatt gleden av å møte han en gang eller ti, både på dagtid og på kveldstid. Det er alltid gøy å møte han på kveldstid. Da bruker man ikke så mye penger på alkohol, noe som man får uttrykk av på bloggen hans :mrgreen: Blir spennende å se hva slags bil(er) han ender opp med i år. Han har jo rykte på seg å kjøre ganske utradisjonel stil på det området!

Sikkert pirrende for de som liker den slags. Det er i det minste en Hublot i sitt rette element IMHO :D

Urene på siste bildet er laget av avdelingen som inntil nylig gikk under navnet Confrérie Horlogère (husker ikke det nye navnet). Dette er i realiteten store deler av Mathias Buttet' BNB Concept som gikk konkurs i 2010. Teknisk er de trolig blant de aller dyktigste i bransjen.

Bare jeg som synes klokkene ved siden av buttplugsen ser ut som litt ekstra fancy G-Shocks?

Ja, det nok bare deg... :p En Hublot til noen hundre K og en G-Shock til noen hundrelapper har svært lite til felles i mine øyne.

Hublot blir bare bedre og bedre!! Mattias Buttet & co finner på mye kule ting.. Å lage et lommeur formet som en pistolkule med innebygget tourbillon er jo bare helt konge, er det ikke..? Om det er noe man ville kjøpt eller ikke er helt uvesentlig :) BNB får virkelig spillerom under sitt nye brand, og godt er det. Moro å se klokkeverdenens Petter Smart'er få slå seg litt løs!