Jon Olsson @ Hublot

Sa jo i første post at dere kunne holde dritten for dere selv, men skjønner jo det blir vanskelig når hatet er for sterkt! :)

Her inne så tenker jo dem fleste ganske likt, alle har jo dem samme klokkene. Har dem ikke fått seg de klokkene som alle andre har, så er det vell for at dem ikke har kommet så langt med samlingen enda. All great minds think alike! Blir som en flokk med sauer! Lykke til med det! :)

Sa jo i første post at dere kunne holde dritten for dere selv, men skjønner jo det blir vanskelig når hatet er for sterkt! :)

Her inne så tenker jo dem fleste ganske likt, alle har jo dem samme klokkene. Har dem ikke fått seg de klokkene som alle andre har, så er det vell for at dem ikke har kommet så langt med samlingen enda. All great minds think alike! Blir som en flokk med sauer! Lykke til med det! :)

Synes faktisk Hublot begynner å ta seg opp. Spesielt på det tekniske etter kjøpet av BNB. Skulle jo forsåvidt bare mangle.:)
Ellers er det litt gøy at noen tar'n heilt ud på teknodesignet. Er ikke helt for meg, men jeg liker Hublot bedre enn jeg liker tonen din i innlegget over...:?

Var absolutt ikke ment som noe flaming Hublot-hat. Var bare et forsøk på å være litt morsom :) Hadde faktisk vært genuint interessert i å nevle på Hubloter på en GTG, men hadde nok aldri kjøpt en selv.

Artig med Hublot at de bryter konvensjonelt klokkedesign og at de nå (?) har inhouseverk. Med inhouse vil de gjerne bli likt bedre i forummiljøene (?). Hadde vært stilig med noen Hubloter på TS, så Mr Hero, jeg håper vi snart ser en unboxing :D

Liker Hublot mer og mer pga den helt overlegne sjefen de har, feks sjekk denne nylige tråden på TZ.

http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&th=1744459&rid=0#msg_6015002

Kort fortalt, en bruker har mistet klokka i bakken, under tre timer senere svarer CEO i Hublot i forumet at de tar regningen... "gå til sjappa og hils fra meg" helt fantastisk! han er veldig aktiv på forumet og sender ut forlengede garantier (underskrevet av han personlig) i fleng.

At klokkene er hatet (på forumene) sier jo seg selv, de er ikke i stål eller gull og er over 40mm = instant hat hos "puristene".

Jeg kjøper ofte klokker med litt karakter siden det gis så ofte mulighet til å nyte klassiske modeller på andres håndledd, skjønner ikke greia med å være så skeptisk til mer eksperimentelle ur, hvis ingen tør å feile er det heller ingen utvikling, heia hublot! De siste årene synes jeg hublot har vært den mest spennende produsenten å følge selv om ikke noen av modellene har falt i smak personlig. Så var det å finne en modell da... ikke så lett desverre :)

Er det noen Hublot på sonen?

Ja, det er en god del Hublot blant medlemmene på TS. Jeg vet om flere, men av en eller annen grunn fristes ikke eierne til å vise de frem her:confused:

Liker Hublot mer og mer pga den helt overlegne sjefen de har, feks sjekk denne nylige tråden på TZ.

http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&th=1744459&rid=0#msg_6015002

Kort fortalt, en bruker har mistet klokka i bakken, under tre timer senere svarer CEO i Hublot i forumet at de tar regningen... "gå til sjappa og hils fra meg" helt fantastisk! han er veldig aktiv på forumet og sender ut forlengede garantier (underskrevet av han personlig) i fleng.

At klokkene er hatet (på forumene) sier jo seg selv, de er ikke i stål eller gull og er over 40mm = instant hat hos "puristene".

Jeg kjøper ofte klokker med litt karakter siden det gis så ofte mulighet til å nyte klassiske modeller på andres håndledd, skjønner ikke greia med å være så skeptisk til mer eksperimentelle ur, hvis ingen tør å feile er det heller ingen utvikling, heia hublot! De siste årene synes jeg hublot har vært den mest spennende produsenten å følge selv om ikke noen av modellene har falt i smak personlig. Så var det å finne en modell da... ikke så lett desverre :)

Er det noen Hublot på sonen?

Mange gode poeng her, og fantastisk servce, helt utrolig bra, men er det noen her som har uttrykt hat mot Hublot:confused: Korriger meg gjerne om jeg tar feil. :p Uansett er det fritt frem for å bære det man vil, både klassikere som det mer eksperimentelle.

Jeg må si Hublot har tatt seg godt opp. Enn så lenge er det en del jeg ville valgt først. Men jeg vil ikke se bort fra at jeg vil ende opp med en selv, hvis utviklingen fortsetter som den har gjort de 2 siste årene:)

Kan ikke noen av dere som har en Hublot lage en egen tråd for disse da? :) Så får vi alle sett litt på godsakene!

Ja, det er en god del Hublot blant medlemmene på TS. Jeg vet om flere, men av en eller annen grunn fristes ikke eierne til å vise de frem her:confused:

Skjønner godt at eierne ikke er fristet til å dele Hublot'er med TS, det er jo så uendelig mye misnøye (påtatt eller ei) som utvises for akkurat dette merket hver bidige gang det blir nevnt. I tillegg virker det jo å være en utbredt oppfatning at "alle" Hublot-eiere er nyrike drittsekker uten peiling på noe som helst, rappere, fotballspillere etc etc. Som sagt, hadde jeg hatt en Hublot, ville jeg nok reist inkognito med den her inne. Dessverre.

Det er vel ingen grunn til å ikke poste bilder av sin Hublot klokke. Harden up people ;)

Neida, jeg er da ikke såret eller sår på noen måte, det skal litt mer til gitt ;)

Jeg bare sier at jeg har forståelse for at Hublot-eierne ikke er så frempå med klokkene sine (om de er frempå med andre klokker de måtte eie, vet jeg jo ikke). Folk må selvsagt få mene hva de vil om Hublot og alt mulig annet, men jeg har inntrykk av at ikke all kritikken er like gjennomtenkt og velfundert.

Dessuten synes jeg det litt slitsomt å lese at folk argumenterer med at de "ikke ville kjøpt en buttplug-tourbillon til 1 million(?)", og dermed avblåser enhver videre diskusjon. Nei, selvfølgelig ville de ikke det, de aller fleste ville mest sannsynlig ikke kjøpt noe annet enn en leilighet til den prisen!
Skal prøve meg på en sammenlikning: Blir litt som å si "Liker ikke det Munch-bildet jeg... Ville ikke kjøpt det". Nei, du ville ikke kjøpt det, selvsagt ikke. Ikke har du pengene, ikke er det til salgs, ikke er det aktuelt. Men det betyr ikke at det ikke er interessant å diskutere bildet av den grunn.. Samme gjelder litt for klokker i denne klassen, IMHO (med vekt på H'en..;) ).