Jippi...ny unboxing

Hei Frodo...

Å jeg som trudde du var pisse sur på meg nå pga flippinga av Tagèrn:oops::oops: som jeg lovte og stelle pent med.
Kan trøste deg med at en annen traver her inne kjøpte den med forbehold om godt stell;)

Edit: Flott at du tar meg i læra ang. 7750, jeg suger info fra vettuge folk.

Mvh
Timebandit

Sur!?!? Å nei! Og i hvert fall ikke når jeg ser hva du har kjøpt!

Også føler jeg behov for å være litt mer presis om 80110. Det er absolutt et inhouse verk. Men det ble litt debattert når det kom, fordi Jaeger har bidratt noe. Men jeg mener det er så absolutt et manufacture verk. Og kanskje et av verdens beste. Jaeger har uansett bidrat til de fleste store merkers urverk; Patek, Vacheron, IWC, Audemars, etc, etc. Jeg tenker at uansett må du ryke på en Jaeger etterhvert også. Ingen sann ur aficionado uten å ha vært innom Jaeger. Siden du, med dine meget spennende og kloke valg i ur (Manometro, Monaco, Ingenieur), tenker jeg at du må snuble innom Jaeger. Det er mange meninger om hvilket merke som er det gjeveste av alle. Jeg er nok en Rolex mann av hele mitt hjerte. Men jeg klarer ikke å fri meg fra at Jaeger er merket som overgår alle andre.

Hva med IWC Ingenieur? Det er vel omtrent som en panservogn med Maserati motor. Helt fantastisk.
Jeg har to IWC'er. Og de blir i samlingen. Jeg elsker dem.

(Sorry for at jeg spammer utboksingen din...)

Sur!?!? Å nei! Og i hvert fall ikke når jeg ser hva du har kjøpt!

Også føler jeg behov for å være litt mer presis om 80110. Det er absolutt et inhouse verk. Men det ble litt debattert når det kom, fordi Jaeger har bidratt noe. Men jeg mener det er så absolutt et manufacture verk. Og kanskje et av verdens beste. Jaeger har uansett bidrat til de fleste store merkers urverk; Patek, Vacheron, IWC, Audemars, etc, etc. Jeg tenker at uansett må du ryke på en Jaeger etterhvert også. Ingen sann ur aficionado uten å ha vært innom Jaeger. Siden du, med dine meget spennende og kloke valg i ur (Manometro, Monaco, Ingenieur), tenker jeg at du må snuble innom Jaeger. Det er mange meninger om hvilket merke som er det gjeveste av alle. Jeg er nok en Rolex mann av hele mitt hjerte. Men jeg klarer ikke å fri meg fra at Jaeger er merket som overgår alle andre.

Hva med IWC Ingenieur? Det er vel omtrent som en panservogn med Maserati motor. Helt fantastisk.
Jeg har to IWC'er. Og de blir i samlingen. Jeg elsker dem.

(Sorry for at jeg spammer utboksingen din...)

Dette er ikke spam,men evulosjon for en som lytter på den ytterste ø....
Mvh
Timebandit

De første dagene i September har vært et bonanza med tanke på utboksinger. Det ble ikke noe dårligere nå! Stor grattis!

Utrolig flott IWC der der! Skal ha med en slik snart jeg finner noen russerpiller som hjelper for tynne håndledd. :mrgreen:

Gratulerer med et fantastisk nydelig ur! Dette er, i tillegg til Aquatimer, en av IWCs mest vellykkede klokker imo :)
En av kjennetegnene ved en WIS er jo at en liker å ha en "ukjent" kvalitet og historie på hånden, så der..... er du diagnostisert :D

Utrolig solid og stilren IWC du har der! En fantastisk klokke som er på grail listen min ;) Gratulerer!