Gratulerer! Den sitter som et skudd.
Stakkars tulling som har kvitta seg med noe sånt![]()
Ja slike tullinger burde få karantene her inne
Men du har jo masse snadder og trøste deg med da.
Mvh
Timebandit
Gratulerer! Den sitter som et skudd.
Stakkars tulling som har kvitta seg med noe sånt![]()
Så der ja, nå skjønner jeg hvorfor du kvittet deg med Tag`n i hu og hast. Gratulerer med en fantastisk klokke, som minute sier, ikke noe krims-krams. Sånn vi liker det![]()
Hei Frodo...
Å jeg som trudde du var pisse sur på meg nå pga flippinga av Tagèrnsom jeg lovte og stelle pent med.
Kan trøste deg med at en annen traver her inne kjøpte den med forbehold om godt stell
Edit: Flott at du tar meg i læra ang. 7750, jeg suger info fra vettuge folk.
Mvh
Timebandit
Sur!?!? Å nei! Og i hvert fall ikke når jeg ser hva du har kjøpt!
Også føler jeg behov for å være litt mer presis om 80110. Det er absolutt et inhouse verk. Men det ble litt debattert når det kom, fordi Jaeger har bidratt noe. Men jeg mener det er så absolutt et manufacture verk. Og kanskje et av verdens beste. Jaeger har uansett bidrat til de fleste store merkers urverk; Patek, Vacheron, IWC, Audemars, etc, etc. Jeg tenker at uansett må du ryke på en Jaeger etterhvert også. Ingen sann ur aficionado uten å ha vært innom Jaeger. Siden du, med dine meget spennende og kloke valg i ur (Manometro, Monaco, Ingenieur), tenker jeg at du må snuble innom Jaeger. Det er mange meninger om hvilket merke som er det gjeveste av alle. Jeg er nok en Rolex mann av hele mitt hjerte. Men jeg klarer ikke å fri meg fra at Jaeger er merket som overgår alle andre.
Hva med IWC Ingenieur? Det er vel omtrent som en panservogn med Maserati motor. Helt fantastisk.
Jeg har to IWC'er. Og de blir i samlingen. Jeg elsker dem.
(Sorry for at jeg spammer utboksingen din...)