Breitling Endurance!Har solgt alle klokkene mine, så nå har jeg lystpå ny.
Stikkorda er:
-toolwatch
- quartz/solar
Breitling Endurance!Har solgt alle klokkene mine, så nå har jeg lystpå ny.
Stikkorda er:
-toolwatch
- quartz/solar
Har snust litt på denne… så står på lista. Men vil helst ha noe som er max 40mm.Breitling Endurance!
Har solgt alle klokkene mine, så nå har jeg lystpå ny.
Stikkorda er:
-toolwatch
- quartz/solar
Er dette en der visere stiller seg på et tidspunkt som er umulig?
Den pauser tiden så du ikke skal være så opptatt av den. Viserne stiller seg til kl 12, eller som sier i en umulig posisjon, timeviser på minutt 58-isj og minutt et par min over 12, men det er ikke poenget. Når du er lei av å sone ut og aktiverer klokka spretter time og minutt tilbake til faktisk tid. Helt nydelig spør du meg! Altså en komplikasjon som gjør at klokka ikke viser klokka. Komplisert i utførelse og sinn.Er dette en der visere stiller seg på et tidspunkt som er umulig?
Ikke dårlig, du har god kontroll. Jeg er nysgjerrig på hvilke klokker du fortsatt har på listen som aktuelle kandidater. Kunne du tenke deg å dele de med oss?det hender jeg blir keen på en klokke, men interessen fordamper da jeg leser meg opp omkring modellen - gjennom fakta, anmeldelser og eventuelt utprøving.
kandidater i min liste blir kontinuerlig haket av en etter en; etter mange år nå så befinner det seg kun et par stykker som jeg mener står seg og samtidig er innenfor et tenkt budsjett.
Ser ingen problem med å dele med oss (dog med forbehold om å se lista først).Ikke dårlig, du har god kontroll. Jeg er nysgjerrig på hvilke klokker du fortsatt har på listen som aktuelle kandidater. Kunne du tenke deg å dele de med oss?
P.S. Ser jeg har uttrykt meg litt klønete. Du skal selvfølgelig slippe å dele de med oss dersom du en gang kjøper en eller flere av de. Men kanskje du kunne tenke deg å dele informasjon om merke og modell med oss.
Ikke dårlig, du har god kontroll. Jeg er nysgjerrig på hvilke klokker du fortsatt har på listen som aktuelle kandidater. Kunne du tenke deg å dele de med oss?
P.S. Ser jeg har uttrykt meg litt klønete. Du skal selvfølgelig slippe å dele de med oss dersom du en gang kjøper en eller flere av de. Men kanskje du kunne tenke deg å dele informasjon om merke og modell med oss.