Jeg har alltid lyst på en ny klokke… har du?

Ååå nei, er det mulig? Igjen. (Sa brura).

Bjerke poppa opp med denne i FB-feeden.
Fikk SKIKKELIG lyst på en D-blue:
Vis vedlegg 438917
4 uker senere....
"Det er med tungt hjerte jeg må la klumpen gå...Dag etter dag ble jeg bare mer irritert....Den passet ikke så godt under skjorta og jeg fikk ikke lov å sove med den heller 😓 "

Nå kan du takke Nostradamus som får deg til å spare litt penger;):ROFLMAO:
Neste!

4 uker senere....
"Det er med tungt hjerte jeg må la klumpen gå...Dag etter dag ble jeg bare mer irritert....Den passet ikke så godt under skjorta og jeg fikk ikke lov å sove med den heller 😓 "

Nå kan du takke Nostradamus som får deg til å spare litt penger;):ROFLMAO:
Neste!
Hahaha! Innertier. Har hatt denne klumpen et par ganger. Har ikke råd til å skifte så mange dørkarmer. Liker designet, bærer behagelig, men ubrukelig tjukk (sa brura?!).

• Haha
Reaksjoner: Hammerfjord
Har alltid lyst på noe nytt jeg også. Synes jakten og søken etter ny klokke er det aller beste med denne klokkeinteressen. Gleder meg til å hente en ny klokke hos Otteren på torsdag....
Kult! Du kommer til Stavanger en tur?

Jeg vil alltid ha en ny klokke. Selv når jeg bestemmer meg for å ikke kjøpe ny, så finner jeg noe å kjøpe.. Vi får se når det stoppe.

Her sikles det alltid på noe nytt.
Jeg nevner i fleng:
Bytte ut speedyen i sinn 103 birthyear på chrono24. tritium :love:
1790627453356.png

Og trenger man sykkelklokke? (Ja det gjør man)
1790627524278.png

Ja, jeg har lyst for en klokke til akkurat nå men jeg har tenkt å bruke en del penger på noe annet også.
Er det bare meg her som har andre hobbyer som brenner klokkebusjettet?

Har alltid lyst på noe nytt jeg også. Synes jakten og søken etter ny klokke er det aller beste med denne klokkeinteressen. Gleder meg til å hente en ny klokke hos Otteren på torsdag....
jeg synes jakten er fæl og stressende, akkurat som ved reise: planleggingen er hassle. ventingen er dritt. transporten fra a til b er dødskjip. jeg blir sjuk av det. det er målet som er målet. jeg ønsker være bevisstløs for så å våkne da jeg er framme. jeg savner være ansvarsløs infante 🍭👶🏼🍭