Gratulerer! Ingen erfaring, men har sett opptil flere halse forbi på kryss og tvers i skogen! Må være sprek for å holde følge med en slik en.Etter lang vurdering, så har valget falt på et nytt familiemedlem som skal få sin plass i heimen. En irsk setter falt valget på. Det gledes! Noen erfaringer med denne rasen?
Gratulerer! Ingen erfaring, men har sett opptil flere halse forbi på kryss og tvers i skogen! Må være sprek for å holde følge med en slik en.
Etter lang vurdering, så har valget falt på et nytt familiemedlem som skal få sin plass i heimen. En irsk setter falt valget på. Det gledes! Noen erfaringer med denne rasen?
Jepp
Jeg har vokst opp med irske settere, og mine foreldre har fortsatt en tispe som jeg låner titt og ofte.
Hundene våre har hatt godt gemytt, enorm jaktlyst, er snille med barn og tåler lange jaktturer. Hvis jeg skal si noe negativt må det vel være at noen av hannhundene har vært rimelig strie og viltre langt utover valpestadiet.....
Det er bare å glede seg!
*Vis vedlegg 93866 Nero speider utover heiene han har jaktet i 13 år. Blir det en høst til, tro?