Jaeger-LeCoultre-tråden

D805CFF2-6DC9-4A06-8F52-080F00A784DA.jpeg
Endelig medlem i JLC-klubben.

Den blå er også veldig fin. Jeg vurderte egentlige Memovoxen, men siden den er 44mm og vesentlig dyrere ble den en «vanlig» Polaris date på meg.

Veeeeldig fin! Hvordan er finishen? Så ut som litt venstrehåndsarbeid på lumen i denne videoen? Forøvrig en veldig bra kanal!

Veeeeldig fin! Hvordan er finishen? Så ut som litt venstrehåndsarbeid på lumen i denne videoen? Forøvrig en veldig bra kanal!

Finishen er veldig bra. Kan like at JLC-logoen på krona ligger riktig når bezelen er nøytral.
image.jpg

Har ikke fått sett videoen du postet enda, men hva var det med lumen? På min ser den bra ut.

• Liker
Reaksjoner: Friks og fredskijj
På videoen er lumen bare klæddet på i trekanten kl 12. Ikke noe form på lumekladden:(
Edit: ser ut som det er er «memovox-trekanten». Det er ujevn og lite pen. Og husk:
6B2E921C-022F-414F-9E5D-26B08D42CF5C.jpeg

Redigert:
Dette er jo ekstremt close da.

Har sett videoen nå og det er egentlig flere ting jeg reagerer på. Som du sier er det veldig close. Jeg lar nok lupen ligge slik at jeg ikke skal irritere meg over dette på min egen klokke. Selv om det nesten er usynlig uten lupe vil jeg alltid vite at feilene er der. Er dette slett arbeid, eller er jobben med påføring av lume så krevende arbeid?