Jaeger-LeCoultre-tråden

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
Jeg vet det er endel håndledd med Jaeger-LeCoultre her inne, men likevel synes jeg merket får aldeles for lite kjærlighet på sonen. Håper derfor på en tråd full av medlemmenes egne JLCer, JLCer vi drømmer om og generelt JLC eyecandy :D

Go!
 
Denne må i såfall gå under "drømmer om" ;)

En av mine favorittklokker fra JLC, Master Minute Repeater i titan.

mmr.jpg


[video=youtube;neen_Gt9Pmg]http://www.youtube.com/watch?v=neen_Gt9Pmg[/video]


Personlig syns jeg JLC sammen med Breguet er det eneste merket som klarer å lage en klokke med åpen front som ikke ser vulgær og overlesset ut.
 
Mine JLC`s

Pr idag her jeg kun disse to rakkerne.

IMG_6090.jpg


Et GSTP lommeur

IMG_3165.jpg


og et Eight Days reise-vekkeur

Og så tikker det jo et modifisert Jaeger verk i denne:

IMG_3732.jpg
 
Jeg har vist mine JLC før, men siden det er en egen tråd om dette fantastiske merket må jeg vise mine to igjen. Her er the beauty and the beast.


JLC-1.jpg



NavySeal.jpg
 
Må si JLC virkelig har mange flotte klokker:) Og det er et merke som kommer høyere å høyere opp på min liste over "må ha" produsenter!

Så post gjerne flere bilder dere:)
 
Veldig godt iniativ! JLC er et merke jeg har skikkelig sansen for :)

Her er mitt bidrag:
morgen.jpg


Lurer på om jeg skal la denne gå - la inn bestilling på en ny JLC i dag som dukker opp på nyåret. Har ikke sett klokken jeg bestilte "live", blir i overkant spennende:confused:
 
Lurer på om jeg skal la denne gå - la inn bestilling på en ny JLC i dag som dukker opp på nyåret. Har ikke sett klokken jeg bestilte "live", blir i overkant spennende:confused:

Spennende :cool: Det er vel ikke helt tilfeldig at det er flere som venter på på JLC nå ...
 
klokke_jlc_l.jpg


Her er min. Har en Atmos også, men den har jeg faktisk ikke noe skikkelig bilde av, bare dette:

atmos.jpg
 
Forøvrig ingen hemmelighet at jeg synes Master Control Chrongraph er særdeles vellykket. Samme kassen som Home Time, altså noe slankere lugs og bezel enn endel andre modeller i Master Control serien.

1000002452967_2.jpg