Ja, vi elsker nato-rem

Fikk to stropper i posten i dag (Takk for gaven Juice), en olivengrønn og en bond. Bond ble naturligvis satt på 14060 og den grønne gikk til den grønne.

CIMG1437.jpg

CIMG1438.jpg

CIMG1443.jpg

Og grønne til Hulken
CIMG1444.jpg

Jeg synes det ble kult og vet hva jeg kommer til å gå med de neste dagene.

Flotte komboer det der, Mathfjeld :)

Jeg lette lenge etter en nato som matchet grønnfargen på bezelen og skiva, uten å lykkes. Ser nå at olivengrønn ville ha funket det også :)

Fikk to stropper i posten i dag (Takk for gaven Juice), en olivengrønn og en bond. Bond ble naturligvis satt på 14060 og den grønne gikk til den grønne.

Dette ble jo konge :)

Har hatt litt mixed feelings ift. Hulkens grønne skive...men den er jo rett og slett rå! :)

For de som skulle lure, er remmene til Mathfjeld tilgjengelige her:
20 mm "Bond" regimental
20 mm "Olive drab"

(U)heldigvis har jeg glemt kortet mitt. Hvis ikke hadde blitt to nye Nato på meg nå.;)
Trenger en ny Bond, og den grønne så usannsynlig fet ut på Hulken.:)
Da trenger jeg bare en ny Nato og en ny Sub c LV.:cool:

@Jayeff: Grattis med post nr.3000.:grin:
Godt jobba.:p

Ser den Ndure! Du får heller spise godt med mat, så blir den vel perfekt etter hvert ;) lol

Eller løfte masse vekter med venstrearmen, slik at remmene passer ;)

Men, seriøst; å modde en natorem er jo verdens enkleste sak!

Eller løfte masse vekter med venstrearmen, slik at remmene passer ;)

Men, seriøst; å modde en natorem er jo verdens enkleste sak!

For min del skulle jeg ønske at remmene var litt lenger, mangler gode to cm for å få den tilbake i den første spenna (?)

Takk for alle komplimenter, er veldig fornøyd med de nye remmene. Jeg opplever dessverre at remmene er litt korte, men det får jeg bare leve med.

For min del skulle jeg ønske at remmene var litt lenger, mangler gode to cm for å få den tilbake i den første spenna (?)

Har vel ganske ordinære håndledd selv, og har aldri vært borti en NATO (fra noen produsent) jeg har kunnet trekke enden tilbake til den første holderen. Dette avhenger selvfølgelig litt av størrelsen på klokken, men stort sett så er enden akkurat lang nok til å kunne brettes ned i holderen nærmest klokken.

Har vel ganske ordinære håndledd selv, og har aldri vært borti en NATO (fra noen produsent) jeg har kunnet trekke enden tilbake til den første holderen. Dette avhenger selvfølgelig litt av størrelsen på klokken, men stort sett så er enden akkurat lang nok til å kunne brettes ned i holderen nærmest klokken.

+1

Da er de helt normale, stemmet det at TS-natoen er litt lenger?