Ja, vi elsker nato-rem

Har prøvd den, så VET jo det :D Bare stikker så sykt i gjerrighjertet å kjøpe en NATO-reim som koster like mye som et par av klokkene mine o_O
Det samme tenkte jeg, men var heldig og kom over en til en hyggelig pris her inne. Da var det gjort, og når Bjerke hadde salg her tidligere i år, ble det en sort med røde kanter også..:oops::p

• Liker
Reaksjoner: Gunnar og thue
Det samme tenkte jeg, men var heldig og kom over en til en hyggelig pris her inne. Da var det gjort, og når Bjerke hadde salg her tidligere i år, ble det en sort med røde kanter også..:oops::p

Om jeg kjøper en svindyr klokke der syns jeg jo de kunne slengt med en skarve nylon-rem på kjøpet jeg da ;)
Jeg får vente på neste salg, hvis ikke du selger :cool::D

rUS6EjO.jpg

Da kom det en pakke i posten fra www.timefactors.com

Her kommer en liten bombe:

Timefactors har helt klart latt seg inspirere av Omega sine NATO remmer når de laget sine premium remmer, og bare for å ha sagt det: de har laget like gode remmer som Omega sine :eek: når de da selger disse til 12£ så finner jeg ingen grunn til å investere i Omegas versjon til 1680,-......

De er akkurat like myke, like i vevingen osv.
Eneste som mangler er Omega logoen....

image.jpeg

Jøss - Time factors remmer var svært like Toxic Nato sine remmer. Se på spennen:
fbc8b576-f7fe-470c-94d0-aaa5539471bc_zpsftmuy0lc.jpg

• Liker
Reaksjoner: Jone
Da kom det en pakke i posten fra www.timefactors.com

Her kommer en liten bombe:

Timefactors har helt klart latt seg inspirere av Omega sine NATO remmer når de laget sine premium remmer, og bare for å ha sagt det: de har laget like gode remmer som Omega sine :eek: når de da selger disse til 12£ så finner jeg ingen grunn til å investere i Omegas versjon til 1680,-......

De er akkurat like myke, like i vevingen osv.
Eneste som mangler er Omega logoen....

Vis vedlegg 11235

Eddie har mange kontakter... Jeg tror at han fikk tilgang til fabrikken som lager disse Omega: det hadde ikke vært umulig.
Spesielt hvis de er lagd i England av noen Phoenix avdeling.

• Liker
Reaksjoner: Preacher og Jone