Ja, vi elsker nato-rem

Hei alle medsonere :) noen som vet om noe sted man kan bestille custom Nato stropper? Dvs med eget mønster. Jeg og en kollega sitter og leker med tanken og og få bestillt opp fagmerkingsnato til arbeidsklokkene våre :) På forhånd takk for svar :)

Kanskje denne kan fungere som fag merking for 113?
http://www.cheapestnatostraps.com/collections/nato-regimental/20-mm?variant=501005457

Evt. denne:D
http://www.cheapestnatostraps.com/c...roducts/nato-strap-blue-with-red-skulls-20-mm

• Liker
Reaksjoner: wreckmaster
Tror nok 1000 blir litt for mange og litt for dyrt hehe. Hadde vært greit og funnet ett sted hvor man feks kan bestille 20-30-50 stk :) kommer aldri til og bli kvitt alle uansett, det er nok den horologiske interessen i ambulanse Norge for liten til @Fyrsten :)

Begynner få mer og mer sansen for litt tynne (og billige) nato i skinn. Kapper av den ekstra flappen så ikke klokken blir liggende alt for høyt. Da blir det ikke for mye rem, og det blir svært behagelig. Og ser godt ut, syns nå jeg da. :)

Skulle gjerne hatt en enda lysere farge til den mørke grå skiven, men helt alright.
0tKoPxh.jpg

I Tidssonens Webshop; er MOD NATO tynnere enn de vanlige?
Ønsker meg tynnere Nato så klokken ikke bygger så mye..

Slenger med et bilde, uten at det er knyttet direkte til spørsmålet, annet enn at det er "vanlig" Nato:

01-Zawatch-7180121_zpsjvj9zcqx.jpg

• Liker
Reaksjoner: Jone og Oddemann
Drar opp denne gamle tråden igjen.

Noen som har tips til natorem med veldig høy stoffkvalitet og meget tett veving?

Kjøpte en original Omega bondnato på Bjerke og elsket den. Dessverre så solgte jeg både klokke og rem like etter.

Tenkte å kjøpe noen nye Omega nato's, men ikke liker jeg fargene, ei liker jeg prisen på 1800-2000 spenn.

Noen som vet om noe med høy kvalitet til en fornuftig penge?

• Liker
Reaksjoner: wreckmaster
www.timefactors.com ;)

Drar opp denne gamle tråden igjen.

Noen som har tips til natorem med veldig høy stoffkvalitet og meget tett veving?

Kjøpte en original Omega bondnato på Bjerke og elsket den. Dessverre så solgte jeg både klokke og rem like etter.

Tenkte å kjøpe noen nye Omega nato's, men ikke liker jeg fargene, ei liker jeg prisen på 1800-2000 spenn.

Noen som vet om noe med høy kvalitet til en fornuftig penge?

Har lyst på Omega-natoen som er svart med tynne røde striper helt ute på sidene. Er ikke så sugen på å betale 2000,- for den, så tittet på Timefactors, bare oransje striper. Noen flere tips? :D

Koster 1680,- hos Otteren ;)

Har lyst på Omega-natoen som er svart med tynne røde striper helt ute på sidene. Er ikke så sugen på å betale 2000,- for den, så tittet på Timefactors, bare oransje striper. Noen flere tips? :D